Jauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū.
Author
Parhomenko, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma – „ Jauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz dažādam aptaujām un pētījumu rezultātiem par dizaina iepakojuma izveidošanu, noskaidrot, kāda dizaina iepakojums, veicinās labākus pārdošanas rezultātus. Ka arī izstrādāt jaunu Lakto jogurta iepakojuma dizaina izskatu. Darbs sastāv no 3 daļām un secinājumiem. Darbā tiek izmantoti 40 literatūras avoti un 1 pielikums. Darba apjoms ir 64 lapaspuses. Pirmajā daļā tiek analizēts jauns iepakojuma dizaina ieviešanas process. Pētijuma ietvāros tika apskatīti vissvarīgākie jaunā iepakojuma ieviešanas faktori un posmi, pamatojoties uz vairākiem pētniecisku darbu rezultātiem. Otra daļa ir veltīta „LAKTO” produkcijas tirgū, tās darbības principiem, un atšķirību no citiem uzņēmumiem, uzņēmuma mārketingu, kā arī uzņēmuma unikālo darbības principu. Trešā daļa ir vērsta uz praktiskās daļas analīzi, kas sevī ietver vairākus segmentus. Darbā tika izmantota aptauja, kas tika dota „LAKTO” platformas lietotājiem, lai izvērtētu uzņēmuma darbību. The subject of the present Bachelor's project is: The Introduction of a New Packaging Design to the Market. The aim of the work was: to determine which packaging design could lead to increased sales based on a number of questionnaires and surveys; and to develop a new packaging design for a yogurt product. The present report consists of three sections and conclusions. A list of 40 different literature sources was used. The report includes one appendices, one table. The total page count is 64 pages. Section 1 presents the analysis of the process of introducing a new packaging to the market. The present research looked at the most important factors of packaging introduction and the steps to follow, based on published research. Section 2 focuses on the current range of 'LAKTO' products on the market, their characteristics and differences from other brands; the company marketing strategy and commercial principles. Section 3 is dedicated to the analysis of the practical side of the current research, and contains a number of sub-sections. A questionnaire to investigate the proposal was provided to the users of LAKTO business platform.