Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorParhomenko, Alīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:40Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70726
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46955
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – „ Jauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz dažādam aptaujām un pētījumu rezultātiem par dizaina iepakojuma izveidošanu, noskaidrot, kāda dizaina iepakojums, veicinās labākus pārdošanas rezultātus. Ka arī izstrādāt jaunu Lakto jogurta iepakojuma dizaina izskatu. Darbs sastāv no 3 daļām un secinājumiem. Darbā tiek izmantoti 40 literatūras avoti un 1 pielikums. Darba apjoms ir 64 lapaspuses. Pirmajā daļā tiek analizēts jauns iepakojuma dizaina ieviešanas process. Pētijuma ietvāros tika apskatīti vissvarīgākie jaunā iepakojuma ieviešanas faktori un posmi, pamatojoties uz vairākiem pētniecisku darbu rezultātiem. Otra daļa ir veltīta „LAKTO” produkcijas tirgū, tās darbības principiem, un atšķirību no citiem uzņēmumiem, uzņēmuma mārketingu, kā arī uzņēmuma unikālo darbības principu. Trešā daļa ir vērsta uz praktiskās daļas analīzi, kas sevī ietver vairākus segmentus. Darbā tika izmantota aptauja, kas tika dota „LAKTO” platformas lietotājiem, lai izvērtētu uzņēmuma darbību.
dc.description.abstractThe subject of the present Bachelor's project is: The Introduction of a New Packaging Design to the Market. The aim of the work was: to determine which packaging design could lead to increased sales based on a number of questionnaires and surveys; and to develop a new packaging design for a yogurt product. The present report consists of three sections and conclusions. A list of 40 different literature sources was used. The report includes one appendices, one table. The total page count is 64 pages. Section 1 presents the analysis of the process of introducing a new packaging to the market. The present research looked at the most important factors of packaging introduction and the steps to follow, based on published research. Section 2 focuses on the current range of 'LAKTO' products on the market, their characteristics and differences from other brands; the company marketing strategy and commercial principles. Section 3 is dedicated to the analysis of the practical side of the current research, and contains a number of sub-sections. A questionnaire to investigate the proposal was provided to the users of LAKTO business platform.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectnew product
dc.subjectjauns produkts
dc.subjectiepakojuma dizains
dc.subjectdizains
dc.subjectdesign
dc.titleJauna iepakojuma dizaina ieviešana tirgū.
dc.title.alternativeNew packaging design in the market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record