Show simple item record

dc.contributor.advisorŠelvaha, Lolita
dc.contributor.authorVeinberga, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:56Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71433
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47168
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izveidot kompetenču pieejā balstītu mācību saturu tēmai “Uzturs” un aprobēt to mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē. Darbā ir apkopots mācību saturs par tēmu “Uzturs” 9. klasē. Tēmas ietvaros informācija par diētām, dažādiem mīklas izstrādājumiem, “Slowfood”, galda kultūru , latviešu gadskārtu svinībām un ēdieniem. Darba ietvaros izveidots tematiskais plāns, izmantojot projekta “Kompetenču pieeja mācību saturā”, ko īsteno Valsts izglītības satura centrs, mācību pieeju – attīstīt caurviju prasmes, kas ietver sevī četrus prasmju kopumus – pašizziņa un pašvadība, domāšana un radošums, sadarbība un līdzdalība un digitālā prasmes. Diplomdarba noslēgumā autore apraksta skolēnu darba vērtējumu un iegūtos rezultātus, analizē aptaujas un interviju, kā arī veic secinājumus. Atslēgas vārdi: veselīgs uzturs, kompetenču izglītība, latviešu gadskārtas, produktu intolerance, veģetārisms, mājturība un tehnoloģijas.
dc.description.abstractANNATATION The aim of the diploma paper is to create the content-based learning content for the subject “Nutrition” and to approbate it in the home and technology class 9. The thesis summarizes the subject on Nutrition in 9th grade. Information on diets, various pastry products, Slowfood, table culture, Latvian anniversary celebrations and dishes. Within the framework of the thesis, a thematic plan was developed, using the learning approach of the project “Competence Approach to Learning Content” implemented by the State Education Content Center - to develop the transversal skills, which include four sets of skills - self-knowledge and self-management, thinking and creativity, cooperation and participation and digital skills . At the end of the diploma paper, the author describes the assessment of pupils' work and the results obtained, analyzes the questionnaires and interviews, and draws conclusions. Keywords: healthy diet, competence education, Latvian anniversaries, product intolerance, vegetarianism, housekeeping and technology.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectveselīgs uzturs
dc.subjectkompetenču izglītība
dc.subjectlatviešu gadskārtas
dc.subjectproduktu intolerance
dc.subjectveģetārisms
dc.titleCaurviju prasmju veicināšana mācību tēmas "uzturs" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē
dc.title.alternativePromotion of Transversal Skills in the Acquisition of “Food” in Home Economics and Technology in Grade 9
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record