Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorKļepikova, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:02Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71521
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47175
dc.description.abstractŅemot vērā angļu valodas kā saziņas līdzekļa nozīmi, bērni sāk valodas mācīšanos ļoti agrā vecumā. Tā kā svešvalodas mācīšana ļoti jauniem izglītojamajiem varētu būt sarežģīta, ir nepieciešams atrast piemērotu mācību pieeju, kas šo mācīšanos veicinātu. Šī iemesla dēļ darba mērķis bija izpētīt, kā angļu valodas vārdu krājuma apguve tiek uzlabota, īstenojot multisensoro pieeju. Pētījumā izmantotā teorētiskā metode bija zinātniskās literatūras apkopošana par ļoti jaunu izglītojamo raksturojumu, angļu valodas vārdu krājuma mācīšanu pirmsskolā un multisensoro pieeju valodas apguves un mācīšanas kontekstā. Pētījuma empīriskā daļa bija gadījuma izpēte, izmantojot anketēšanu, intervijas un pedagoģisko izmēģinājumdarbību. Tika secināts, ka īstenotās aktivitātes, kas balstījās uz multisensoro pieeju angļu valodas vārdu krājuma mācīšanā, bija efektīvas.
dc.description.abstractConsidering the importance of the English language as a means of communications, there is an an urge for children to start the learning at a very young age. Since teaching a foreign language to very young learners might be challenging, it is necessary to find an appropriate teaching approach that would promote the learning. For that reason the main aim was to investigate how English vocabulary learning is improved with the implementation of multisensory approach. The theoretical method used in the study was a summative analysis of relevant literature on very young learners’ characteristics, teaching English vocabulary in preschool and multisensory approach in the context of language learning and teaching. The empirical part employed in the paper was a case study, using questionnaires, interviews, and pilot teaching. It revealed that the implemented activities based on multisensory approach for English vocabulary teaching were effective.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMultisensorā pieeja
dc.subjectļoti jauni izglītojamie
dc.subjectsvešvalodas mācīšana un mācīšanās
dc.subjectmultisensoras aktivitātes
dc.subjectgadījuma izpēte
dc.titleMultisensorā pieeja angļu valodas vārdu krājuma mācīšanā pirmsskolā
dc.title.alternativeMultisensory approach for teaching English vocabulary in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record