• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē

Thumbnail
Открыть
300-71826-Vanaga_Monta_mv12029.pdf (4.343Mb)
Автор
Vanaga, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Dudareva, Inese
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Izlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē. Vanaga M., darba vadītājs lektore, Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 63 lappuses, 22 attēli, 8 tabulas, 43 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir darbības pētījumā izzināt izlaušanās spēles elementu kā metodes izmantošanas priekšrocības un trūkumus bioloģijas un informātikas apguvē. Literatūras apskats ir veikts par 21. gs. prasmēm (informācijas izvērtēšanas, sadarbības un problēmrisināšanas), mācību spēles un izlaušanās spēles elementiem kā metodi bioloģijas un informātikas apguvē. Apkopoti pieejamie resursi latviešu valodā. Pētnieciskajā daļā aprobētas mācību stundas, kas veidotas kā izlaušanās spēle bioloģijas un informātikas apguvei. Apkopojot rezultātus, secināts, ka šādi organizējot mācību procesu, var attīstīt un pilnveidot – sadarbības prasmes, problēmrisināšanas prasmes, komunikācijas prasmes un IT lietošanas prasmes.
 
Educational Escape Room elements in biology and informatics. Vanaga M., bachelor’s thesis supervisor lecturer, Dr. phys. Dudareva I. Bachelor’s thesis, 63 pages, 22 figures, 8 tables, 43 resources, 13 supplements. In Latvian language. The aim of the thesis is to study the advantages and disadvantages of using the Escape Room elements as a method in the study of biology and computer science. Literature review is made about the 21st century skills (information assessment, collaboration and problem solving), learning games and Escape Room elements as a method in the biology and informatics. Summarizes the resources available in Latvian. In the research part, lessons have been approbated as an Escape Room game for learning biology and informatics. In conclusion, it would appear that the learning process like this can develop and improve - cooperation skills, problem solving skills, communication skills and IT skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47245
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1332]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV