• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā

Thumbnail
Открыть
300-72136-Vitola_Laila_lv14020.pdf (2.059Mb)
Автор
Vītola, Laila
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā. Laila Vītola, darba vadītāja mg. paed. Aira Kumerdanka. Darbā aplūkots domāšanas process, izziņas darbības aktivizēšana, izmantojot problērisināšanas stratēģijas vidusskolas matemātikā. Darba mērķis: kā aktivizēt izziņas darbību vidusskolas vecuma skolēniem, izmantojot problēmrisināšanas stratēģijas? Darba uzdevumi: 1.analizēt teorētisko informāciju par domāšanu; 2.apkopot stratēģijas, kas veicina domāšanas darbības attīstību un pilnveidošanu; 3.izveidot metodiskos materiālus; 4.aprobēt metodiskos materiālus. Pētījumā secināts, ka skolēniem trūkst zināšanu un prasmju problēmrisināšanas stratēģiju izmantošanā. Lai aktivizētu izziņas darbību, nepieciešams šīs stratēģijas izmantot caurvijot matemātikas mācību procesu. Atslēgas vārdi: domāšana, problēmrisināšana, stratēģija, matemātika. Darbs sastāv no četrām nodaļām, 15 attēliem, 4 tabulām, 4 pielikumiem.
 
The activation of cognitive activities of the problem solving strategies in Mathematics of secondary school. Laila Vītola, the bachelor paper leader mg. paed. Aira Kumerdanka. In the paper there is studied the thinking process, activation of cognitive activities using problem solving strategies in Mathematics of secondary school. The goal of the paper: how to activate cognitive activity for pupils of secondary school through problem solving strategies? The tasks of the paper: 1.analyse theoretical information about thinking; 2.to compile strategies that promote the development and improvement of thinking process; 3.to create methodological materials; 4.approbate methodological materials. The study concludes that pupils lack knowledge and skills in using problem-solving strategies. In order to activate cognitive activity, it is necessary to use these strategies to permeate the teaching process of Mathematics. Keywords: thinking, problem solving, strategy, Mathematics. The paper consists of four chapters, 15 pictures, 4 tables, 4 appendices
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47254
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1332]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV