Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņš, Juris
dc.contributor.authorMohinani, Dipika Atmo
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:08:13Z
dc.date.available2019-06-30T01:08:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69839
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47396
dc.description.abstractLatvijā ir 1,93 miljoni iedzīvotāju un latviešu valoda ir valsts valoda. Tomēr tikai 60% no iedzīvotājiem runā latviski – krievu valoda ir otrā populārākā valoda. Pēc komunistiskās varas krišanas, valsts valdība īstenoja politiku ļoti daudzeveidīgai iedzīvotāju sociālajai integrācijai. Latvijas pievienošanās ES radīja vairāk jautājumu par pilsonību un valodu lietošanu. Viena no galvenajām valdības prioritātēm bija valodas politikas izveide. Latvijas oficiālā valodas politika ir vērsta uz latviešu valodas kā oficiālas valodas saglabāšanu un popularizēšanu. Šī pētījuma mērķis ir analizēt valodu lietošanu universitātes studentu vidū un to, kā tas ietekmē viņu integrāciju sabeidrībā pēc neatkarības atgūšanas. Darbā tiek pētīts kā valoda ietekmē studentu integrācijas procesus, ietekmējot viņu dzīvesveidu un piekļuvi sabiedrībai
dc.description.abstractLatvia has a population of 1.93 million people with Latvian as its official language . However only about 60% of its population speaks Latvian with Russian being the second most popular language. Post the fall of communism, the national government implemented policies for the social integration of the highly diverse population. The accession of Latvia in the EU raised more questions over citizenship and language use. One of the key focus for the government was to create a language policy. The official language policy of Latvia aims to conserve and promote Latvian language as its official language. The aim of this study is to analyse language use amongst university students and how this has affected their integration into the society post-independence. The thesis addresses the role of language in a social contract. It studies how language influences the integration processes of students by influencing their lifestyle and access to the society.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectIntegration
dc.subjectLanguage policy
dc.subjectSocial contract
dc.subjectEducation
dc.titleValodas politika un valodas lietošana kā kopienas integrācijas instruments: Pētījums Latvijas Universitātes studentu vidū
dc.title.alternativeLanguage policy and language use as a tool for integration of society: study among students of University of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record