Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorKrumplevska, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:10:17Z
dc.date.available2019-06-30T01:10:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71773
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47596
dc.description.abstractŠajā bakalaura darbā ir aplūkoti aprakstoši, novērtējoši īpašības vārdi, kā arī to salīdzinājuma pakāpes, kuras izmantotas produktu aprakstos pārtikas rūpniecības uzņēmumu tīmekļa vietnēs. Pētījuma mērķa sasniegšanai un lai atbildētu uz pētījuma jautājumiem, pētniecības metodes ietvēra literatūras apskatu un diskursa analīzi. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt īpašības vārdu lietošanas biežumu un nolūku mērķi astoņdesmit produktu aprakstos. Galvenie secinājumi ir, ka novērtēšanas īpašības vārdu biežums ir lielāks, salīdzinot ar visiem analizētajiem īpašības vārdiem. Lielākā daļa uzņēmumu balstās uz novērtēšanas īpašības vārda izmantošanu, lai uzsvērtu labākās produktu aprakstu daļas lai piesaistīt klientus.
dc.description.abstractThe present Bachelor Thesis explored descriptive, evaluative adjectives and degrees of comparison used in product descriptions on food industry company websites. To reach the aim and answer the research questions, the selected research methods included literature review, and discourse analysis. The purpose of the Bachelor Thesis was to examine the frequency, and the purpose of the use of adjectives in eighty product descriptions. The main conclusions are that evaluative adjectives have a higher frequency from all analysed adjectives. Most companies rely on the use of evaluative adjectives in order to emphasize the best sides of product descriptions to attract customers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectfrequency
dc.subjectdiscourse analysis
dc.subjectproduct descriptions
dc.subjectdescriptive and evaluative adjectives
dc.titleĪpašības vārdu lietojums produktu aprakstos pārtikas uzņēmumu interneta mājas lapās
dc.title.alternativeUse of Adjectives in Product Descriptions on Food Industry Company Websites
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record