• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mātes kompetences izjūtas, mātes – bērna emocionālās pieejamības un bērna uzvedības izmaiņas pēc mātes piedalīšanās vecāku mācību programmā „Bērna emocionālā audzināšana”

Thumbnail
Открыть
28034-Skreitule-Pikse_Inga_Dokt030207.pdf (1.961Mb)
Автор
Skreitule-Pikše, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sebre, Sandra Beatrice
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Galvenais disertācijas mērķis bija izpētīt pēc māšu piedalīšanās vecāku mācību programmā konstatēto izmaiņu savstarpējās saistības un pārbaudīt dažādu faktoru ietekmi uz šīm izmaiņām. Iegūtie rezultāti parādīja, ka pēc māšu piedalīšanās mācību programmā paaugstinās mātes kompetences izjūta un samazinās mātes un skolotājas norādītās bērna uzvedības problēmas. Ja pēc māšu piedalīšanās programmā mātes augstāk novērtē savu efektivitāti mātes lomā, paaugstinās mātes – bērna emocionālā pieejamība un tas ir saistīts ar mātes norādīto bērna uzvedības problēmu samazināšanos. Pēc māšu piedalīšanās programmā konstatētās izmaiņas ietekmē bērna vecums un dzimums, bērnu skaits ģimenē un mācību programmā uzdoto mājas darbu pildīšanas biežums.
 
The main goal of the dissertation was to assess the mechanism of the change as a result of mother’s participation in the parent training program and to clarify the role of various factors which might explain individual variability in these changes. The results show that mother’s participation in the parent training program led to an increase in the mother’s sense of competence and a decrease in the child behavior problems. The changes in mother-child emotional availability mediated the relationships between changes in the mother’s sense of competence and changes in mother-reported child behavior. Post-training behavioral differences were found depending upon the child’s age, child’s gender, number of the children in the family, and completed training program homework assignments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4762
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV