Show simple item record

dc.contributor.advisorBorzovs, Jurisen_US
dc.contributor.authorDosbergs, Dainisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:52Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:52Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28696en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4769
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Promocijas darba ietvaros autors izstrādā metodoloģiju augstākās izglītības studiju programmas kvalitātes novērtēšanai un salīdzināšanai. Metodoloģija balstās uz definētiem studiju programmas kvalitātes kritērijiem, to vērtību iedalījumu vērtību klasēs un uz vērtību klašu atbilstību noteiktām kvalitātes klasēm. Pielietojot metodoloģiju studiju programmu kvalitātes novērtēšanā, tiek iegūts viennozīmīgs rezultāts – studiju programmas atbilstība noteiktai kvalitātes klasei. Studiju programmas satura analīzes veikšanai, kas ir būtiska studiju programmas kvalitātes novērtēšanas sastāvdaļa, autors piedāvā izmantot jēdzienu klasifikāciju. Ar tās palīdzību tiek novērtēta studiju programmas satura atbilstība noteiktām prasībām, kontrolēta satura savstarpējā saskaņa. Pētījumu ietvaros izstrādāts atbalsta rīks, ar kura palīdzību iespējams pielietot autora izstrādātās metodoloģijas un novērtēt studiju programmu kvalitāti atbilstoši izvēlētiem kvalitātes kritērijiem, kā arī analizēt studiju programmas saturu.en_US
dc.description.abstractAbstract Within the framework of this doctoral thesis the author develops a methodology for the quality assessment and comparison of a higher educational study program. The methodology is based on defined study program quality criteria, on division of their values into value classes and on the conformity of value classes to defined quality classes. By applying the methodology, the conformity of a study program to the defined quality class is then achieved as an unambiguous result of quality assessment. For the curriculum content analysis, which is an essential part of a study program quality assessment, the author suggests to apply the concept classification. With the support of the concept classification the conformity of curricula contents to certain requirements can be assessed and the correlation of the curriculum contents can be controlled. Within the framework of the research a supportive tool has been created, which enables the application of the methodologies developed by the author and the quality assessment of study programs according to selected quality criteria, as well as an analysis of curricula contents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātnesen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.subjectInformācijas tehnoloģija, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātneen_US
dc.titleStudiju programmas kvalitātes novērtēšanaen_US
dc.title.alternativeStudy program quality evaluationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record