Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorBrūniņa, Klinta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:08Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69184
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48074
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma : “Vārdu krājuma paplašināšana rotaļās jaunākajā pirmsskolas vecumā.” Darba auore: Klinta Brūniņa Darba mērķis: Izzināt vārdu krājuma paplašināšanas iespējas rotaļā jaunākajā pirmsskolas vecumā. Pētījuma uzdevumi ir analizēt zinātniskās atziņas par vārdu krājuma paplašināšanu jaunākajā pirmsskolas vecumā, empīriski pārbaudīt vārdu krājuma paplašināšanas iespējas rotaļā un izstrādāt secinājumus un ieteikumus. Teorētiskajā daļā ir veikts ikdienas ritma raksturojums darbā ar jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, atspoguļotas dažādu pedagogu un psihologu teorijas un atziņas par bērna vārdu krājuma paplašināšanu, kā arī noskaidrots jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstības likumsakarības. Empīriskā daļa ir pētījums par vārdu krājuma paplašināšanas iespējām rotaļās, bērnu raksturojums un prasmes pirms un pēc pētījuma. Darbā ir apstiprinājusies hipotēze, ka jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma paplašināšana būs veiksmīgāka, ja pedagoģiskajā procesā tiks izmantotas bērnu vecumam atbilstošas rotaļas. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp, 3 tabulas, 6 attēli, 33 literatūras avoti
dc.description.abstractTitle: “Evolving preschool children’s vocabulary skills using play method” Author: Klinta Brūniņa Purpose: Research and analyze different play methods to evolve preschool children vocabulary skills The main task of this research is to analyze scientific methods of evolving preschool children’s vocabulary, empirically examine the methods and develop justified conclusions and recommendations. Theoretical part allows us to look into the details of daily interaction with preschool children. It summarizes different theories and practices given by teachers and psychologists, as well as it discovers different regularities of speech development. Empirical part analyzes the vocabulary evolvement possibilities using play method as well as children’s characteristics and skills before and after the research. It has been proved that vocabulary evolvement of the preschool children will be more successful if the educational process would include age appropriate toys. Work range: 51 pages, 3 tables, 6 pictures, 33 bibliography units
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectruna
dc.subjectrotaļa
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.titleVārdu krājuma paplašināšana rotaļās jaunākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeEvolving preschool children’s vocabulary skills using play method
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record