Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anita
dc.contributor.authorAkmentiņa, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:30Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70466
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48131
dc.description.abstractDiplomdarba “Skolēnu sadarbības prasmju attīstība dabaszinībās 4. klasē” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas, psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību, sadarbības prasmēm. Diplomdarba pirmajā daļā tiek raksturots sadarbības prasmju jēdziens, to nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās. Kā arī apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību. Otrajā daļā veikti pētījumi, kuros tika apzināta reālā situācija sadarbības prasmju attīstībā dabaszinību stundās 4. klasē. Turpmākajās nodaļās tika izstrādāti uzdevumi sadarbības veicināšanai dabaszinību stundās 4. klasē, veikta to aprobācija un analizēti aprobācijā iegūtie rezultāti. Ir apkopoti ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju attīstībai dabaszinībās 4. klasē. Atslēgas vārdi: attīstība, dabaszinības, mācību metodes, sadarbības prasmes.
dc.description.abstractIn the theoretical part of the diploma paper „The Development of Students’ Cooperative Skills during the Science Lessons in Grade 4.” opinions of pedagogical and psychological authorities have been given. In the first part of the paper the concept of “cooperative skills” has been characterised; its meaning in the study process and further life has been stated. Some methods have been acknowledged that foster the development of cooperative skills. In the second part investigations are made where the current situation in the development of cooperative skills during Science lessons of grade 4. is found out. In the following chapters the tasks for fostering cooperative skills during Science lessons in grade 4. are worked out. The tasks were used practically in the lessons and the results are analysed in the diploma paper. The recommendations for improving the cooperative skills during Science lessons in grade 4. are compiled in the paper, too. The Key Words: development, Science, study methods, cooperative skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAtslēgas vārdi: attīstība, dabaszinības, mācību metodes, sadarbības prasmes.
dc.subjectattīstība
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectmācību metodes
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.titleSkolēnu sadarbības prasmju attīstība dabaszinībās 4. klasē
dc.title.alternativeThe Development of Students' Cooperative Skills during the Science Lessons in Grade 4
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record