Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorSeidare, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:04:56Z
dc.date.available2019-07-04T01:04:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48193
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „ Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam”. Bakalaura mērķis ir izstrādāt finanšu pakalpojumu uzņēmumam „Unions” grafisko identitāti. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, vizuālās identitātes definīciju un vizuālās identitātes stratēģiju un izstrādes procesu kā arī pamatinformācija par logotipiem, burtiem, krāsām un simboliem. Teorijas otrajā daļa tiek apkopota teorētiskā literatūra par finanšu pakalpojumu definīciju, par finanšu funkcijām un sistēmām, finanšu sfērā izmantotākajām krāsām. Empīriskajā daļā tika analizēti dažādu valstu finanšu uzņēmumu vizuālās identitātes. Pēc noteiktiem kritērijiem tika analizētas 15 dažādu pasaules uzņēmumu vizuālās identitātes. Radošajā daļā, balstoties uz teorētiskās un empīriskās daļas pētījumiem, tika izstrādāta finanšu pakalpojumu sniedzējam vizuālā identitāte.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor research is „Visual identity development for financial service provider”. The aim of the bachelor paper is to develop a graphic visual identity for the financial service company „Unions”. In the theoretical part of the research, the theoretical literature was reviewed and summarized about the branding, the definition of visual identity and the strategy and development process of visual identity, as well as basic information about the logotype, typography, colors, and symbols. In the second part of the theoretical research was summarized about the definition of financial service, financial functions, and systems, colors used in the financial sphere. In the empirical part of the research was to analyze different visual identities of the financial companies around the world. According to certain criteria, the visual identities of 15 different enterprises were analyzed. In the creative part, based on the theoretical and empirical part of the research, is to develop a visual identity for the financial services provider.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.subjectfinanšu pakalpojumu sniedzējs
dc.subjectstila grāmata
dc.titleGrafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam
dc.title.alternativeVisual identity for financial service provider
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige