dc.contributor.advisor | Dalbiņa, Ilze | |
dc.contributor.author | Zujeva, Viktorija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T01:05:01Z | |
dc.date.available | 2019-07-04T01:05:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 72082 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48202 | |
dc.description.abstract | Vērtībizglītība ir nozīmīga modernas un kvalitatīvas izglītības daļa, kura savu aktualitāti ir veicinājusi arī izglītības satura reformu kontekstā Latvijā. Tādēļ maģistra darba mērķis bija gan iepazīt vertībizglītības teoriju, gan izpētīt, kā izmantot vērtībizglītības pieeju vidusskolā angļu valodas stundās. Lai mērķi sasniegtu, Autors veica atsevišķa gadījuma pētījumu un izmantoja īpaši atlasītus uzdevumus angļu valodas nodarbībās vidusskolā, lai veicinātu skolēnu izpratni par vērtībām. Autors secināja, ka uzdevumi ir noderīgi, un uzdevumu izmantošana paaugstināja audzēkņu izpratni par vērtībām. Autors secināja, ka ir ļoti aktuāli mācīt un stāstīt par vērtībizglītību visas stundās. Maģistra darba apjoms ir 78 lapas un 17 pielikuma lapas. Darbā iekļauti 8 attēls un 17 tabulas. | |
dc.description.abstract | Values-based approach has become a significant element of the modern education system and curricula, and with the on-going curricula reform in Latvia, values and attitudes has earned their equal place besides knowledge and skills on the podium of national education curriculum. Therefore, the aim of the Master Paper is to study how values-based education can be promoted trough English language lessons at secondary school lessons. How to foster value-based learning through English language lessons at secondary school level. The Author conducted a case study and used activities in English lessons to implement the methodology of values-based education in practice and raise learner’s awareness of their own values. The study found that chosen activities are helpful for promoting values-based learning and teaching. The master paper contains of 78 pages including 17 appendixes. The work includes 8 figures and 17 tables. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | values | |
dc.subject | values-based education | |
dc.subject | activities | |
dc.subject | approach | |
dc.subject | secondary school | |
dc.title | Vērtībizglītība angļu valodas stundās vidusskolā | |
dc.title.alternative | Fostering values-based learning through English language lessons in secondary school level | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |