Sadarbības prasmju pilnveide ķīmijas un bioloģijas starppriekšmetu projektā: “Gaiss un tā kvalitāte”
Autor
Patmalniece, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Sadarbības prasmju pilnveide ķīmijas un bioloģijas starppriekšmetu projektā:” Gaiss un tā kvalitāte”. Patmalniece L., darba vadītāja vad.pētn., Dr. ped. Birziņa R. Bakalaura darbs, 57 lappuses, 16 attēli, 9 tabulas, 64 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt, kā projektu metodes izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē pilnveido skolēnu sadarbības prasmes. Mācību procesa centrā ir skolēns, kurš mācās domāt, sadarboties, meklēt atbildes un iegūst prasmes lietot zināšanas. Pētnieciskajā daļā aprobēts projekta darbs sadarbības pilnveidei ķīmijā un bioloģijā 8. klasē. Pētījuma rezultāti liecina, ka mācību procesā skolēniem izdevās sekmīgi izstrādāt projekta darbu, kurā bija vērojama jēgpilna sadarbības prasmju pilnveide kognitīvi, sociāli un emocionāli. Skolēni vēlas sadarboties arī nākotnē veicot projekta darbus. Development collaborative skills in a interdisciplinary project: “Air and it`s quality” Patmalniece.L. L., bachelor’s thesis supervisor Dr. paed. Birziņa R. Bachelor’s thesis, 57 pages, 16 pictures, 9 tables, 64 resources, 13 supplement. In Latvian language. The aim of the thesis is to investigate the use of project method in the acquisition of chemistry and biology to improve students cooperation skills. At the heart of the learning process is a pupil who learns to think, collaborate, look for answers and acquire the skills to use knowledge. The project work approbated in the research part, the improvement of cooperation in chemistry and biology in grade 8. The results of the study show that during the study process, the students succeeded in developing the project work, which was accompanied by a meaningful development of cooperation skills in cognitive, social and emotional context.