Show simple item record

dc.contributor.advisorBārzdiņš, Guntis
dc.contributor.authorJacuks, Pāvels
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:06:03Z
dc.date.available2019-07-04T01:06:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69783
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48293
dc.description.abstractModerno datorspēļu personāžu kustība sastāv no simtiem animāciju un kontrolieru, kuri izstrādāti tieši priekš personāža kustības. Maģistra darbā ir izstrādāta lietojumprogramma, kurā ir attēlota paplašināta personāžu kustības sistēma, kas lieto dažādus algoritmus.
dc.description.abstractThe movement of modern computer game characters consists of hundreds of animations and controllers designed directly for character movements. Auther has created an application that displays an extended character movement system that uses different algorithms.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectAnimācija
dc.subject3D
dc.subjectDatorspēle
dc.subjectInversā Kinematika
dc.subjectPēdu novietošanas sistēma
dc.titleModerna datorspēļu personāža kustība no trešās personās skata
dc.title.alternativeModern video game character movement from third person view
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record