Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorAblyazova, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:06:44Z
dc.date.available2019-07-04T01:06:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71284
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48372
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Darbinieku iesaistīšanās starptautiskās organizācijās (Aviācijas Industrija)”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt, kuri no virzītājspēkiem atstāj lielāku ietekmi uz darbinieku iesaistīšanos lidmašīnu salona apkalpes locekļu vidū. Darba saturs is sadalīts trīs daļās. Pirmajā darba daļa tiek sniegts teorētisks apskats par literatūrā ierosinātajām definīcijām un teorijām par darbinieku iesaistīšanās un faktoriem kuri atstāj pozitīvu ietekmi uz to iesaisti. Darba otrā daļā tiek analizēts kādu ietekmi uz darbinieku efektivitāti atstāj darbinieku iesaistīšana. Tiek izpētīts Aon Hewitt iesitīšanās modelis, apskatīta metode kā Air Baltic Airlines paaugstina darbinieku iesaistīšanos un tiek veikta darbinieku iesaistīšanās virzītājspēku analīze Emirate Airlines un citās aviokompānijās. Darba noslēguma daļa ir empīrisks pētījums, kas sniedz kvantitatīvu analīzi par septiņu galveno darba ņēmēju iesaistīšanas virzītājspēku ietekmi, kurus ir aprakstījuši dažādi pētnieki.
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor thesis is ‘’The Employee Engagement in International Organizations (Airline Industry)’’. The aim of the Bachelor thesis is to analyse which key drivers have a more significant impact on employee engagement among cabin crew. The content within the thesis is divided into three parts. First it provides a theoretical background with proposed definitions and theories of employee engagement and the key determinants of positive employee engagement. The second part of the paper is the analysis of the employee engagement impact on job performance, it consists of investigation of the Aon Hewitt engagement model, exploration of a method of increasing employee engagement employed by Air Baltic Airlines and analysis of key drivers of employee engagement in different airlines including the Emirates Airlines. The final part of the paper is an empirical research that provides a quantitative analysis of the impact of 7 key drivers of employee engagement that were derived by several researchers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectemployee engagement
dc.subjectinternational organizations
dc.subjectengagement factors
dc.subjectcabin crew
dc.titleDarbinieku iesaistīšanās starptautiskās organizācijās (Aviācijas industrija)
dc.title.alternativeThe employee engagement in international organizations (Airline industry)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record