Beziepakojumu dzīvesveida ietekme uz patērētāja identitāti. "Facebook" domubiedru grupas "Zero Waste Latvija diskusijas" komunikācijas un patēriņa paradumu analīze
Author
Truševska, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Beziepakojumu dzīvesveida ietekme uz patērētāja identitāti. “Facebook” domubiedru grupas “Zero Waste Latvija diskusijas” komunikācijas un patēriņa paradumu analīze” pētījuma mērķis ir noskaidrot beziepakojumu dzīvesveida piekritēju komunicētās patēriņa identitātes un to atbilstību reālajām patēriņa rīcībām. Darba teorētiskā daļa balstīta literatūrā par identitāti, patēriņu, patērētāju kultūru, vides aizsardzību un ilgtspējīgu dzīvesveidu. Pētījumam nepieciešamā informācija tiks iegūta, izmantojot daļēji strukturēto interviju, kvantitatīvo kontentanalīzi un interneta aptaujas. Darbā tiek secināts, ka beziepakojumu dzīvesveidu pārstāvju komunicētās identitātes ar patēriņa paradumiem saskan daļēji. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, noslēgumā secinājumi. The aim of bachelor thesis “Zero waste lifestyle impact on consumer identity. Analysis of the communication of the “Zero Waste Latvija diskusijas” group on "Facebook" and consumption habits” is to find out the real consumption behavior of the zero–waste lifestyle supporters based on their communicated consumer identities. The theoretical part of the work is based in literature of identity, consumption, consumer culture, environmental protection and sustainable lifestyle. The information needed for the study will be obtained through a semi – structured interview, quantitative content analysis and internet survey. The study concludes that consumption behavior of the zero–waste lifestyle supporters is partly consistent with communicated consumer identities. The structure of the work consists of theoretical, methodological and empirical parts, concluding conclusions.