• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bārmeņu sevis prezentēšanas prakse sociālajā medijā "Instagram"

Thumbnail
Открыть
309-71778-Zarina_Ieva_iz18010.pdf (1.217Mb)
Автор
Zariņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot bārmeņu sevis prezentēšanas prakses sociālajā medijā "Instagram". Mērķa noskaidrošanai tika atbildēts uz jautājumiem par bārmeņu sevis prezentēšanas veidiem, profesionāla rakstura informācijas nošķiršanu no ikdienas dzīves ierakstiem, bārmeņu sevis prezentēšanu pozitīvā gaismā un motivāciju, kāpēc bārmeņi prezentē sevi pozitīvā gaismā. Bakalaura darbs ir balstīts uz Ērvinga Gofmaņa dramaturģijas teoriju, iespaidu vadību un sevis zīmološanu. Izmantota kontentanalīze, lai noskaidrotu nepieciešamo informāciju no bārmeņu Instagram profiliem, kā arī daļēji strukturēta intervija ar bārmeņiem. Rezultāti liecina, ka bārmeņi par galveno prezentēšanas objektu izvēlas sevi, sevis prezentēšana pozitīvā gaismā ir saistīta ar pozitīva iespaida atstāšanu nozares pārstāvjiem un sekotājiem, kas potenciāli var vairot bārmeņa popularitāti un statusu nozarē.
 
The main purpose of this baccalaureate is finding out self-presentation practices of bartenders in social media "Instagram". The main questions for finding out the purpose of the theseis were answered. The questions included self-presentation types of the bartenders, posting of professional and everyday life information and self-presentation in a positive light. The research is based on Erving Goffman’s dramaturgical theory, impression management and self-branding. To find out the necessary information, contentanalysis was applied for the bartenders Instagram profiles and the bartenders were interviewd with semi structured interviews. The results testify that bartenders choose to present themselves as an individual. Self-presentation in a positive light is connected with given impression for the representatives of the industry and followers of the bartenders, who can potentially multiply the popularity and status of the bartender.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48820
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV