Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorZariņa, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-07-04T01:10:37Z
dc.date.available2019-07-04T01:10:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71778
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/48820
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot bārmeņu sevis prezentēšanas prakses sociālajā medijā "Instagram". Mērķa noskaidrošanai tika atbildēts uz jautājumiem par bārmeņu sevis prezentēšanas veidiem, profesionāla rakstura informācijas nošķiršanu no ikdienas dzīves ierakstiem, bārmeņu sevis prezentēšanu pozitīvā gaismā un motivāciju, kāpēc bārmeņi prezentē sevi pozitīvā gaismā. Bakalaura darbs ir balstīts uz Ērvinga Gofmaņa dramaturģijas teoriju, iespaidu vadību un sevis zīmološanu. Izmantota kontentanalīze, lai noskaidrotu nepieciešamo informāciju no bārmeņu Instagram profiliem, kā arī daļēji strukturēta intervija ar bārmeņiem. Rezultāti liecina, ka bārmeņi par galveno prezentēšanas objektu izvēlas sevi, sevis prezentēšana pozitīvā gaismā ir saistīta ar pozitīva iespaida atstāšanu nozares pārstāvjiem un sekotājiem, kas potenciāli var vairot bārmeņa popularitāti un statusu nozarē.
dc.description.abstractThe main purpose of this baccalaureate is finding out self-presentation practices of bartenders in social media "Instagram". The main questions for finding out the purpose of the theseis were answered. The questions included self-presentation types of the bartenders, posting of professional and everyday life information and self-presentation in a positive light. The research is based on Erving Goffman’s dramaturgical theory, impression management and self-branding. To find out the necessary information, contentanalysis was applied for the bartenders Instagram profiles and the bartenders were interviewd with semi structured interviews. The results testify that bartenders choose to present themselves as an individual. Self-presentation in a positive light is connected with given impression for the representatives of the industry and followers of the bartenders, who can potentially multiply the popularity and status of the bartender.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInstagram
dc.subjectSevis prezentēšana
dc.subjectbārmeņi
dc.subjectiespaidu vadība
dc.subjectsevis zīmološana
dc.titleBārmeņu sevis prezentēšanas prakse sociālajā medijā "Instagram"
dc.title.alternativeSelf presentation practice of bartenders in social media "Instagram"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record