Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “SIA Maxima Latvija.”
Author
Reimane, Agija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmējdarbības viens no svarīgākajiem stūrakmeņiem ir klientu apmierinātība ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc ir svarīgi to regulāri pētīt. Mūsdienās klients vairs nav apmierināts tikai ar zemu cenu, bet arī liela nozīme ir citiem faktoriem. Klientu apmierinātību ietekmē daudzi faktori, kurus uzņēmuma ir jāpēta, lai uzlabotu klientu servisu un klientu apmierinātību. Kvalifikācijas darba tēma: Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Maxima Latvija” Kvalifikācijas darbā ir trīs daļas. Pirmajā daļā autore teorētiski apraksta klientu apmierinātības faktorus un nozīmi uzņēmumā, pirms tam analizējot, kas ir klients un kas ir patērētājs. Otrajā daļā autore raksturo veikalu tīklu SIA “Maxima Latvija”. Trešajā daļā autore izstrādāja aptauju un ar tās palīdzību izpētīja klientu apmierinātību veikalos “Maxima”. Kvalifikācijas darbam ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Kvalifikācijas darba sastāv no: 54 lpp., 36 attēliem un 45 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un ārzemju valodās un 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: Klients, patērētājs, apmierinātība, SIA “Maxima Latvija”, pārtika Customer satisfaction with the services provided by the company is one of the most important factors of business development, therefore it is important to study them regularly. In nowadays, customer not satisfied only by low price, but also they pay attention to other factors. For improving customer service and customer satisfaction, company have to study factors that affects customer satisfaction. Topic of qualification work: customer satisfaction improvement opportunities within the company “Maxima Latvija”. Qualification work contains three parts. In the first part are analysed concept of ‘customer’ and ‘consumer’ and theoretically described customer satisfaction factors and their importance. In the second part is described retail chain company SIA ‘Maxima Latvija’. In the third part is analysed author’s survey about customer satisfaction at “Maxima” stores. Conclusions and proposals are in qualification work. Qualification work consist of: 54 pages, 36 pictures and 45 latvian and foreign sources of used literature and 1 annex. Keywords: customer, consomer, satisfaction, SIA “Maxima Latvia”, food