Show simple item record

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorReimane, Agija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:02:25Z
dc.date.available2019-12-28T02:02:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73461
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49160
dc.description.abstractUzņēmējdarbības viens no svarīgākajiem stūrakmeņiem ir klientu apmierinātība ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc ir svarīgi to regulāri pētīt. Mūsdienās klients vairs nav apmierināts tikai ar zemu cenu, bet arī liela nozīme ir citiem faktoriem. Klientu apmierinātību ietekmē daudzi faktori, kurus uzņēmuma ir jāpēta, lai uzlabotu klientu servisu un klientu apmierinātību. Kvalifikācijas darba tēma: Klientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Maxima Latvija” Kvalifikācijas darbā ir trīs daļas. Pirmajā daļā autore teorētiski apraksta klientu apmierinātības faktorus un nozīmi uzņēmumā, pirms tam analizējot, kas ir klients un kas ir patērētājs. Otrajā daļā autore raksturo veikalu tīklu SIA “Maxima Latvija”. Trešajā daļā autore izstrādāja aptauju un ar tās palīdzību izpētīja klientu apmierinātību veikalos “Maxima”. Kvalifikācijas darbam ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Kvalifikācijas darba sastāv no: 54 lpp., 36 attēliem un 45 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un ārzemju valodās un 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: Klients, patērētājs, apmierinātība, SIA “Maxima Latvija”, pārtika
dc.description.abstractCustomer satisfaction with the services provided by the company is one of the most important factors of business development, therefore it is important to study them regularly. In nowadays, customer not satisfied only by low price, but also they pay attention to other factors. For improving customer service and customer satisfaction, company have to study factors that affects customer satisfaction. Topic of qualification work: customer satisfaction improvement opportunities within the company “Maxima Latvija”. Qualification work contains three parts. In the first part are analysed concept of ‘customer’ and ‘consumer’ and theoretically described customer satisfaction factors and their importance. In the second part is described retail chain company SIA ‘Maxima Latvija’. In the third part is analysed author’s survey about customer satisfaction at “Maxima” stores. Conclusions and proposals are in qualification work. Qualification work consist of: 54 pages, 36 pictures and 45 latvian and foreign sources of used literature and 1 annex. Keywords: customer, consomer, satisfaction, SIA “Maxima Latvia”, food
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectMaxima
dc.subjectmazumtirdzniecība
dc.subjectklients
dc.subjectpatērētājs
dc.subjectapmierinātība
dc.titleKlientu apmierinātības pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “SIA Maxima Latvija.”
dc.title.alternativeCustomer satisfaction improvement opportunities with in the “Maxima Latvija”Ltd.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record