Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorRudzīte, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:34Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73324
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49257
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu izstrādāja Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Monta Rudzīte. Kvalifikācijas darba nosaukums 3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmskolā. Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanu pirmskolā un apkopot ieteikumus 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanai. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētītas emocijas, to būtība, pedagoģiskais process pirmsskolā, kā arī pozitīvo emociju veicināšanas iespējas pirmsskolā. Darba empīriskajā daļā tiek apzināta reālā situācija 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju veicināšanā pirmsskolā, kā arī iespējas 3 – 4 gadīgu bērnu pozitīvo emociju attīstības veicināšanai pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 58 lappusēm, t.sk. 8 tabulas, 2 attēli, 4 pielikumi. Izmantoti 34 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe qualification work was developed by Monta Rudzite, a student of the teaching, psychology and arts faculty of the University of Latvia. Title of qualification: Promoting positive feelings for 3 - 4 year olds in preschool. The purpose of the qualification work is to explore the promotion of the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool and to collect recommendations to promote the positive feelings of 3 – 4 year olds. The qualification work consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part examines the emotions, their nature, the pedagogical process in preschool, and the possibilities for promoting positive feelings in preschool. The empirical part of the work identifies the reality of promoting the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool, as well as the possibilities for promoting the positive feelings of 3 – 4 year olds in preschool. The qualification job consists of 58 pages, including 8 tables, 2 pictures, 4 attachments. Used 34 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmskola
dc.subjectemocijas
dc.subjectrotaļas
dc.subjectpozitīvu
dc.title3 - 4 gadīgu bērnu pozitīvu emociju veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting positive feelings for 3 - 4 year olds in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record