Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorGreidāne, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:05Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73397
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49306
dc.description.abstractDarba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolā ar rotaļu palīdzību. Darba autore: Iveta Greidāne Darba vadītājs: Mg. paed. Rasma Purmale Pētījuma mērķis: Pētīt teorijā un praksē kā veicināt bērna pašapkalpošanās prasmes ar rotaļu palīdzību. Atslēgas vārdi: Pašapkalpošanās prasmes, patstāvīgs bērns, agrīnā bērnība, rotaļas, sensitīvais periods. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās. Kvalifikācijas darba teorētiskā daļa tiek izstrādāta balstoties uz G.Svences, A.Šponas, D.Lieģenieces, I.Prudņikovas, A.Spivakovskas u.c. autoru darbiem. Praktiskajā pētījumā tika pierādīta hipotēze: bērns apgūs pašapkalpošanās prasmes, ja tiks atlasītas rotaļas atbilstoši bērna vajadzībām un interesēm, rotaļa tiks izmantota ikdienā, būs sadarbība ar ģimeni. Par to liecina bērnu pašapkalpošanās prasmju attīstība. Darba apjoms: 50 lpp, 38 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi, darba izstrādei izmantoti 60 literatūras un citi avoti.
dc.description.abstractTitle: 2 to 3 years old children self – service skills development promotion in pre – school using games. Paper author: Iveta Greidāne Supervisor: Mg. Paed. Rasma Purmale Research aim: to theoretically and practically studyhow to promote child’s self – service skills using games. Key words: self – service skills, independent child, early childhood, games, sensitive period. Paper contains two parts: theoretical and practical part. Qualification paper’s theoretical part is based on G.Svence, A.Špona, D.Lieģeniece, I.Prudņikova et al. authors works. For practical research a hypothesis was proven: if according to child’s needs and interests’ games are chosen, are used on a daily basis and there is co – operation between a teacher and child’s parents, a child will master self – service skills. Child’s self –service skills development evidence that. Paper amount consists of: 50 pp, 38 images, six tables, three appendixes, for papers’ development are used 60 literature and other resources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPašapkalpošanās prasmes
dc.subjectpatstāvīgs bērns
dc.subjectagrīnā bērnība
dc.subjectrotaļas
dc.subjectsensitīvais periods
dc.title2-3 gadus vecu bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolā ar rotaļu palīdzību
dc.title.alternative2-3 year old children self- service skills development promotion in pres-chool using games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record