Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBulajeva, Marina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:28Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73450
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49347
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir – ’’5-6 gadīgu bērnu simetriskas stājas veicināšana sporta nodarbībās’’, darba autore Marina Bulajeva. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pētīt 5-6 gadīgu bērna stāju un tās veicināšanu sporta nodarbības. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētisko atziņu izpēte tika veikta balstoties uz pedagogu un psihologu atziņām par simetriskās stājas nozīmi, stājas veidošanās traucējumiem un ietekmējošiem faktoriem, simetriskās stājas sekmēšanu sporta nodarbībās. Empīriskajā daļā darba autore veic praktisku pētījumu, kā sekmēt simetriskas stājas veidošanos sporta nodarbībās. Pētījumā tika izmantotas tādas metodes kā, vecāku anketēšana, pedagoģiskais novērojums, un pedagoģiskā darbība. Pēc veiktā pētījuma autore secina, ka pedagogam ir jāzina par stājas traucējumu veidošanos un jāpievērš uzmanība to novēršanai. Pedagoģiskajā darbā jāpielieto dažādas metodes, vingrojumu kompleksi ar vingrojumiem, kas piemēroti simetriskās stājas uzlabošanai. Autore secina, ka pareizas stājas veidošanās ir ilgstošs un ļoti darbietilpīgs process, kurā jāveido sadarbība ar bērnu, vecākiem, pedagogiem un ja nepieciešams ārstu. Pedagogs var sniegt rekomendācijas pareizas stājas veidošanai . Darba apjoms –46 lpp, 2. daļām, 5 apakšdaļām, 26 attēliem, 4 pielikumam, 1 tabulai, secinājumiem, 49 teorētiskās literatūras un citu avotu saraksta.
dc.description.abstractTitle of the qualification work:’’ How to develop 5-6 year old child`s posture during PE les’’.The purpose of the qualification work is to analyse theoretically and study practically the posture and promotion of a 5-6 year – old child in sport. The work consists of theoretical and empirical parts. Research on theoretical knowledge was conducted on the basis, of knowledge from educators and psychologists on the importance of symmetric posture, developmental disturbances and influencing factors, and the promotion of carries out a practical study to promote symmetric attitudes in sporting activities. The study used techniques such as parental testing, pedagogical observation, and pedagogical activity According to the study, the author concludes that the teacher needs to know about the formation of posture disorders and to pay attention to their prevention. The teaching work should use a variety of techniques, exercises comlexes with exercises suitable for improving symmetric positions . The author concludes that proper posture is a long – standing and very labour – intensive process in which cooperation with children, parents, educators and, if necessary , a doctor should be developed. The educator can make recommendations for making the correct entry. Amount of work 46, p. 2, Subparts 5, 26 images, 4 for Annex, Table 1, conclusions, 49 list s of theoretical literature and other sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsimetriska stājas sekmēšanās sporta nodarbības
dc.subjectstājas veidošanās
dc.subjectstājas ietekmējošie faktori
dc.subjectvingrinājumi stājas uzlābošanai
dc.title5-6 gadīgu bērnu simetriskas stājas veicināšana sporta nodarbībās
dc.title.alternativeHow to develop 5-6 year old child's posture during PE lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record