• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kultūrizpratnes satura tradicionālajā kultūrā apguve pirmsskolā

Thumbnail
View/Open
299-73492-Sile.-..Kruskopa_Lauma_ls17052.pdf (1.449Mb)
Author
Sīle-Krūskopa, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba tēma: Kultūrizpratnes satura tradicionālajā kultūrā apguve pirmsskolā. Darba autors: Lauma Sīle – Krūskopa Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā pirmsskolā apgūstams kultūrizpratnes saturs tradicionālajā kultūrā. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā analizējot tradicionālās kultūras jēdzienu un saturu, kultūrizpratnes jēdzienu un vadlīnijas pirmsskolā, kā arī pirmsskolas bērna vecumposma raksturojumu. Empīriskā pētījumā daļās apskatot aptauju metodoloģiju, izklāstot pētījuma norisi anketēšanā un neformālajās intervijās, kā arī analizējot anketēšanas un interviju rezultātus, kas noslēdzas ar secinājumiem. Pētījuma rezultāti liecina par tradicionālās kultūras aktualitāti un problemātiku mūsdienās, kā arī tā plašo pielietojumu un atbilstību kompetenču vadlīnijām kultūrizpratnes saturā. Darba struktūra: 2 daļas: Teorētiskā un empīriskā, secinājumi un ieteikumi, literatūras saraksts, pielikumi. Darba apjoms: 52.lpp, iekļautas 8 tabulas, 12 attēli, 3 pielikumi. Darbā izmantoti 36 literatūras avoti (29 latviešu un 7 svešvalodā). Atslēgas vārdi: kultūrizpratne, tradicionālā kultūra, pirmsskola, sautrs, apguve.
 
Theme of the Paper: Preschool acquisition of culture content in traditional culture Author of the Paper: Lauma Sīle – Krūskopa Aim of the paper: theoretically research and prove practically how the acquisition of culture content in traditional culture is carried out in preschool. Paper consists of theoretical and empirical parts. Theoretical part analyse the concept of traditional culture and its content, concept of culture content and guidelines in preschool, as well as children age characteristics in preschool. Empirical part views on survey methodology and lines out research process in surveying and informal interviews, as well as analyse survey and interview results concluding with conclusion part. Research results show topicality and problems of traditional culture acquisition nowadays and also its use and match to competence guidelines in culture content. Paper structure: 2 parts: Theoretical and empirical, conclusions and suggestions, literature sources, annexes. Paper volume: 52. pages, includes 8 tables, 12 pictures, 3 annexes. Paper uses 36 literature sources (29 Latvian, 7foreign languages). Keywords: culture content, traditional culture, preschool, content, acquisition.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49383
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV