Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorSīle-Krūskopa, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73492
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49383
dc.description.abstractDarba tēma: Kultūrizpratnes satura tradicionālajā kultūrā apguve pirmsskolā. Darba autors: Lauma Sīle – Krūskopa Pētījuma mērķis: teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā pirmsskolā apgūstams kultūrizpratnes saturs tradicionālajā kultūrā. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā analizējot tradicionālās kultūras jēdzienu un saturu, kultūrizpratnes jēdzienu un vadlīnijas pirmsskolā, kā arī pirmsskolas bērna vecumposma raksturojumu. Empīriskā pētījumā daļās apskatot aptauju metodoloģiju, izklāstot pētījuma norisi anketēšanā un neformālajās intervijās, kā arī analizējot anketēšanas un interviju rezultātus, kas noslēdzas ar secinājumiem. Pētījuma rezultāti liecina par tradicionālās kultūras aktualitāti un problemātiku mūsdienās, kā arī tā plašo pielietojumu un atbilstību kompetenču vadlīnijām kultūrizpratnes saturā. Darba struktūra: 2 daļas: Teorētiskā un empīriskā, secinājumi un ieteikumi, literatūras saraksts, pielikumi. Darba apjoms: 52.lpp, iekļautas 8 tabulas, 12 attēli, 3 pielikumi. Darbā izmantoti 36 literatūras avoti (29 latviešu un 7 svešvalodā). Atslēgas vārdi: kultūrizpratne, tradicionālā kultūra, pirmsskola, sautrs, apguve.
dc.description.abstractTheme of the Paper: Preschool acquisition of culture content in traditional culture Author of the Paper: Lauma Sīle – Krūskopa Aim of the paper: theoretically research and prove practically how the acquisition of culture content in traditional culture is carried out in preschool. Paper consists of theoretical and empirical parts. Theoretical part analyse the concept of traditional culture and its content, concept of culture content and guidelines in preschool, as well as children age characteristics in preschool. Empirical part views on survey methodology and lines out research process in surveying and informal interviews, as well as analyse survey and interview results concluding with conclusion part. Research results show topicality and problems of traditional culture acquisition nowadays and also its use and match to competence guidelines in culture content. Paper structure: 2 parts: Theoretical and empirical, conclusions and suggestions, literature sources, annexes. Paper volume: 52. pages, includes 8 tables, 12 pictures, 3 annexes. Paper uses 36 literature sources (29 Latvian, 7foreign languages). Keywords: culture content, traditional culture, preschool, content, acquisition.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģija
dc.subjectkultūrizpratne
dc.subjecttradicionālā kultūra
dc.subjectpirmsskola
dc.titleKultūrizpratnes satura tradicionālajā kultūrā apguve pirmsskolā
dc.title.alternativePreschool acquisition of culture content in traditional culture
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record