Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorRone, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73494
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49384
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore : Madara Rone. Kvalifikācijas darba tēma ir “Vecākā pirmsskolas vecuma bērna sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas izglītības iestādē. Iekļauti atslēgvārdi : sociālās prasmes, sadarbība, rotaļas, spēles, uzlabošana, sarunas, pilnveide. Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbam izvirzītā hipotēze: Sociālās prasmes tiks apgūtas veiksmīgāk, ja •Bērniem tiks piedāvās atbilstošas spēles un rotaļas. •Pirmsskolas skolotājiem un vecākiem būs izvirzītas vienādas prasības. •Pirmsskolas skolotājs spēs ieienteresēt bērnus. •Pirmsskolas skolotājs būs paraugs bērniem. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.Analizēt pedagogu un psiholoģijas zinātnieku atziņas par socialajām prasmēm. 2.Raksturot vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. 3.Pētīt vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada un divām nodaļām. Pirmajā nodaļā aplūkota teorētiskā daļa, pedagogu un psihologu atziņas, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju rakturojums, bērnu sociālo prasmju pilnveidošana konkrētā darbībā. Otrajā nodaļā veikts pētījums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidi. Darba apjoms 46.lpp, kurās ietverti 3 tabulas,7 pielikumi. Darbā izmantoti 23 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractQualification work author: Madara Rone Subject of qualification work “ Older preschool’s children social skills development in preschool education institution. Qualification work goal: research social skills development for preschool children in preschool education institution. Qualification work protruding hypothesis. Social skills will be making good progress, if : For children will be proposed appropriate games and play Preschool teacher and parents will be protruded Preschool teacher to be able interest children Preschool teacher will be an example to children Qualification work exercises : 1. To analyze educators and psychologists, recognition about social skills. 2. Describe older children social skills development in preschool education institution. 3. Research older presschool social skills development in presschool education institution. The qualification work consists of introduction and two chapters. First chapter consider theoretical part,educators and psychologists recognition, older preschool children social skills description, children social skills development in particular activity. Second chapter describing investigation about social skills. Qualification work consist from 46 pages, there are 3 tables, 6 addition, use to 23 sources o literature works and some information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectrotaļas
dc.subjectsadarbiba
dc.subjectspēles
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeOlder preschool’s children social skills development in preschool education institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record