Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorKrūmiņa, Rebeka
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:11Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73530
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49413
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: “6 – 7 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju sekmēšana rotaļu darbībā”. Darba autore: Rebeka Krūmiņa. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. Paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 41 lappuse. Darbā ietverti 17 attēli, 6 tabulas, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras saraksts ar 46 vienībām, secinājumi, priekšlikumi, 1 pielikums. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 6 – 7 gadus vecu bērnu skaitļa sastāva apguves iespējas sižeta lomu rotaļās. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģiskās un psiholoģiskās teorētiskās atziņas par 6 – 7 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarībām; 2.Raksturot teorētiskās nostādnes par matemātisko prasmju apguves sekmēšanu rotaļu darbībā 6 – 7 gadīgiem bērniem; 3.Veikt pētījumu par sižeta lomu rotaļu izmantošanas iespējām skaitļa sastāva apguvē; 4.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus un ieteikumus. Pētījuma metodes: Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze, Empīriskās – novērošana, anketēšana. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka sižeta lomu rotaļas ar matemātikas integrāciju veicina 6 – 7 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvi. Atslēgas vārdi – matemātiskās prasmes, skaitļa sastāva apguve, sižeta lomu rotaļas, 6 – 7 gadīgs bērns.
dc.description.abstractTopic of the qualification work: "Promotion of mathematical skills of children aged 6-7 in play activities". Author: Rebeka Krūmiņa Scientific supervisor: Dr. Paed. Dagnija Vigule The qualification work consists of 41 pages. 17 pictures, 6 tables, introduction, 2 chapters with subchapters, 46 references of literature, conclusions, suggestions, 1 appendix. Aim of the research: to study theoretically and practically the possibilities of acquiring the number composition of 6-7 year old children in the role-playing games. Tasks of the research: 1.To analyze pedagogical and psychological theoretical conclusions about regularities of development of 6-7 year old children; 2.Describe the theoretical approaches to the promotion of mathematical skills in play in children aged 6 to 7; 3.To carry out research on the role of storyline in the use of toys in the study of composition of numbers; 4.Summarize and analyze the obtained results, draw conclusions and recommendations. Research methodology: Theoretical - pedagogical and psychological literature analysis, Empirical - observation, questionnaire. As a result of the research, it was concluded that role-playing games with mathematics integrate the mathematical skills of 6-7 year old children. Keywords - mathematical skills, numerical skills, role-playing games, 6-7 year old child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subjectskaitļa sastāva apguve
dc.subjectsižeta lomu rotaļas
dc.subject6 - 7 gadīgs bērns
dc.title6 – 7 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju sekmēšana rotaļu darbībā
dc.title.alternativePromotion of mathematical skills of children aged 6-7 in play activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record