Bērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā
Автор
Martiņenko, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Una Martiņenko Darba tēma: Bērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: pirmsskolas un sākumskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: prof. Dr.psych. Tija zīriņa Darba apjoms: 59 lpp., 36 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: drošības izjūtas attīstīšana, agrīnās bērnības vecumposms Pētījuma mērķis: Pētīt un izzināt agrās bērnības vecumposma bērnu drošības izjūtas attīstību pirmsskolā. Darba saturs: darba saturu veido 4 daļas: 1. Drošības izjūtas raksturojums 2. Bērnu attīstības likumsakarību analīze agrās bērnības vecumposmā 3. Drošības izjūtas pilnveides iespējas pirmsskolā 4. Pētījums par bērnu drošības zjūtas veicināšanas iespējām agrās bērnības vecumposmā Pētījuma metodes: literatūras analīze, pirmsskolas izglītības iestādes bērnu vērtēšana pēc kritērījiem - vērojot, rotaļnodarbības, vecāku anketēšana, datu apkopošana, ieteikumi pedagogiem, secinājum. Darba rezultāti: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions Darba izmantojamība: bakalaura darbu var izmantot studenti, pirmsskolas izglītības skolotāji un vecāki. The work author: Una Martiņenko The work theme: Building a Sense of Security of Toddlers in Pre-school Institution Work kind: bachelor work Program of studios: pre-primary and primary education teacher The work scientific manager: prof. Dr.psych. Tija zīriņa Work volume: 59 pages, 36 bibliographic springs. Key words: developing a sense of security, early childhood Research purpose: explore and find out the development of a sense of security in pre-school children at an early age. Work maintenance: The content of the thesis consists of 4 parts: 1. Characterization of a sense of security 2. Analysis of regularities of child development in early childhood 3. Opportunities for improvement of the feeling of security in pre-school 4. A study of the potential for promoting a sense of child safety in early childhood Research methods: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions Work results: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions The work user: Bachelor thesis can be used - students, preschool teachers and parents.