4.klašu skolēnu matemātisko prasmju pilnveide integrētā mācību procesā
Author
Kalmača, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Petere, Anita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Baklaura darba tēma “4.klašu skolēnu matemātisko prsmju pilnveide integrētā mācību procesā”. Darba autore Sigita Kalmača, darba vadītāja profesore Dr.paed. Anita Petere. Bakalaura darbā ir 6 lapaspuses, 32 avoti, 5 attēli, 10 tabulas. Baklaura darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt matemātisko prasmju pilnveides iespējas integrētā mācību procesā. Lai sasniegtu bakalaura darba mērķi, darba autore veica pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīzi un praktiskā pētījumā, veidojot skolēniem integrētu mācību stundu modeļus, pētīja 4.klases skolēnu matemātisko prasmju pilnveides iespējas. Praktiskā pētījuma rezultātā bakalaura darba autore secina, ka, ja sākumskolas skolēniem tiek nodrošināts integrēts mācību process, tad skolēnu matemātiskās prasmes pilnveidojas, jo skolēni spēj pielietot konkrētas matemātiskās prasmes problēmsituāciju un praktiska satura uzdevumu risināšanai. Theme of the Bachelor's Thesis “The improvment of mathematic skills of the students of 4th grade within the integrated learning process”. The author of the thesis is Sigita Kalmača, supervisor professor Dr.paed. Anita Petere. The Bachelor paper has 63 pages, 32 sources, 5 figures, 10 tables. The aim of the bachelor's thesis is to theoretically explore and test the possibilities of developing mathematical skills in an integrated learning process. In order to achieve the aim of the Bachelor's thesis, the author carried out the analysis of the pedagogical and psychological literature and, in a practical study, developed the possibilities of improving the mathematical skills of the 4th grade students by creating integrated lessons models for the students. As a result of the practical research, the author of the Bachelor paper concludes that if an integrated learning process is provided to primary school pupils, the mathematical skills of the pupils are improved, because the students are able to apply specific mathematical skills to solve problem situations and practical tasks.