Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorMačkalanova, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:50Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:50Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73611
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49476
dc.description.abstractCeltniecības rotaļas var būt spēcīgs un radošs metodiskais līdzeklis, lai sekmētu bērna matemātisko prasmju attīstību. Bakalaura darba “Pirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatu veidošana celtniecības rotaļās” pētījuma mērķis ir izpētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos celtniecības rotaļās. Darba galvenie uzdevumi: 1.analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par vidējā pirmsskolas vecuma bērna attīstību. 2.apkopot pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par matemātisko priekšstatu veidošanos. 3.analizēt pedagoģisko, psiholoģisko literatūru par celtniecības rotaļu. 4.izstrādāt celtniecības rotaļas, kuras atbilstu standarta prasībām un būtu izmantojamas kā mācību līdzeklis prasmju apguvei; 5.izspēlēt celtniecības rotaļas dažādu matemātisko prasmju pilnveidošanai; 6.veikt rezultātu analīzi un secinājumus par celtniecības rotaļu izmantošanas efektivitāti. Atslēgas vārdi: celtniecības rotaļas, matemātika pirmskolā, pirmskolas izglītība, elementārās matemātikas prasmes.
dc.description.abstractBuilding games can be a powerful and creative tool for promoting the development of a child's mathematical skills. The aim of the study “Pirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatu veidošana celtniecības rotaļās”’ is to explore the formation of mathematical notions of children of childhood age in building games. Main tasks of the job: 1.analyse pedagogical and psychological literature on the development of a child of the average pre-school age. 2.collect learning from pedagogies and psychology scientists about the formation of mathematical notions. 3.analyse pedagogical, psychological literature on building play. 4.developing building games that meet standard requirements and should be used as a means of learning skills; 5.play building games to develop different mathematical skills; 6.to carry out analysis of the results and conclusions on the effectiveness of the use of building games. Key words: building games, pre-school math, pre-school education, elementary math skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectceltniecības rotaļas
dc.subjectmatemātika pirmskolā
dc.subjectpirmskolas izglītība
dc.subjectelementārās matemātikas prasmes
dc.titlePirmsskolas vecuma bērna matemātisko priekšstatu veidošana celtniecības rotaļās
dc.title.alternativeFormation of mathematical notions of preschool child in construction toys
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record