Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorMarchenko, Antonina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:57Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73629
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49486
dc.description.abstract3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas veicināšana bilingvālas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Antonina Marchenko Zinātniskā vadītāja: asoc.prof., dr.paed. Ieva Margeviča-Grinberga Darba mērķis: noskaidrot kā bilingvālā izglītība ietekmē bērna attīstību pirmsskolas vecumā Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Pirmajā daļā tiek pētīta bērnu psihoemocionālā attīstība agrā vecumā. Pētīts, kā šajā vecumā bērni apgūst valodas prasmes, konkrēti latviešu kā svešvalodu. Otrajā daļā tiek apskatīta citu valstu pieredze bilingvālajā izglītībā. Tiek veikts un aprakstīts eksperiments privātajā pirmsskolas izglītības iestādē, mazākumtautību bērnu grupā, kurā tiek ieviesta otrā valoda - valsts valoda. Eksperimenta rezultātā iegūti dati par to, ka otrā valoda pozitīvi ietekmē runas attīstību un kopējo bērna attīstību. Darbā dotas rekomendācijas skolotājiem otrās valodas ieviešanā. Atslēgas vārdi: bilingvālā izglītība, imersijas modelis, bērna psihoemocionālā attīstība, pedagoģiskais eksperiments. Darba apjoms: 48 lapas, 6 attēli, 42 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 1 pielikums tabulas veidā.
dc.description.abstractPromotion of development of Latvian as a second language for 3-4 year old children in pre-school bilingual classes Author: Antonina Marchenko Scientific supervisor: asoc.prof. Ieva Margevicha-Grinberga Goal: to find out how bilingual education influences the development of a child at preschool age Qualification work consists of theoretical part and practical part. The first part investigates the psycho-emotional development of children at an early age. It is studied how children acquire language skills at this age, specifically Latvian as a foreign language. The second part examines the experience of other countries in bilingual education. An experiment is being conducted and described in a private pre-school institution, with a minority children's group, introducing a second language - the national language. The results of the experiment show that the second language has a positive effect on speech development and overall child development. The work gives recommendations for teachers on the introduction of a second language. Keywords: bilingual education, immersion model, child psycho-emotional development, pedagogical experiment. Work consist of: 48 pages, 6 pictures, 42 bibliographical entries, 1 table in appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBilingvālā izglītība
dc.subjectImersijas modelis
dc.subjectBērna psihoemocionālā attīstība
dc.subjectPedagoģiskais eksperiments
dc.title3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas veicināšana bilingvālas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromotion of development of Latvian as a second language for 3-4 year old children in pre-school bilingual classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record