Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribanovska, Zane
dc.contributor.authorBeitāne, Ingūna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:59Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73632
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49489
dc.description.abstractDarba autore kā pētījuma objektu izvēlējās pašapkalpošanās prasmes pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski vērtēt pašapkalpošanās sekmēšanas iespējas 3 - 4 gadīgiem bērniem pirmsskolas iestādē. Mērķa izpildes iespējamībai tika izvirzīta hipotēze: bērnu pašapkalpošanās pilnveidosies, ja skolotājs: izzinās bērnu attīstības un pašapkalpošanāss prasmju likumsakarības, izmantos vingrinājumus un rotaļas pašapkalpošanās prasmju sekmēšanai. Pētījuma uzdevumi: izzināt teorētiskās atziņas par dažādiem darba veidiem pirmsskolā, akcentējot pašapkalpošanās prasmes raksturot pieaugušo <-> bērnu sadarbību pašapkalpošanās prasmju apguvē vērtēt bērnu pašapkalpošanās prasmju īstenošanos vingrinājumu un rotaļu ietekmē. Pētījuma bāze: Rīgas X pirmsskolas izglītības iestāde, 20 bērni 3 - 4 gadu vecumā. Pētījums tika veikts no 2018. gada novembra līdz 2019. gada aprīlim. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem, literatūras saraksta, priekšlikumiem, pielikumiem. Bakalaura darbs izstrādāts uz 74 lappusēm, darbā ievietoti 8 attēli, 8 tabulas, 6 pielikumi, izmantoti 64 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe author of the research, as a research object, chose the self-help skills within the pedagogical process. Goal of research is to study theoretically and to evaluate in practice the possibilities of the facilitation of 3-4years olds’ self-help skills at a preschool institution. The following hypothesis was advanced for the fulfilment of goal: the children’s self-help will improve, if the teacher will: study the regularities of children’s development and self-help skills, use exercises and plays for the facilitation of self-help skills. Research objectives: to study theoretical conclusions regarding different types of work at preschool, emphasizing the self-help skills, to describe the adults↔children cooperation within the process of the acquisition of self-help skills. to evaluate the manifestation of children’s self-help skills under the influence of exercises and plays. Research base: Riga Preschool Education Institution X, 20 children at the age of 3-4. The research was performed from November 2018 till April 2019. The Bachelor’s Thesis consists of an introduction, 3 parts, conclusions, bibliography, proposals, annexes. The Bachelor’s Thesis has been developed on 74 pages; there are 8 figures, 8 tables, 6 annexes included into the Thesis; there are 64 information sources used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectPIRMSSKOLAS VECUMS
dc.subjectPAŠAPKALPOŠANĀS PRASMES
dc.subjectVINGRINĀJUMI UN ROTAĻAS
dc.subjectPIEAUGUŠIE
dc.subjectSADARBĪBA
dc.titlePašapkalpošanās prasmju sekmēšana jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativehe Development of Self Care Skills in Youngest Presohoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record