Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorGrīnberga, Aļona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:11Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73665
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49513
dc.description.abstractDarba autore: Aļona Grīnberga Pētījuma tēma: izziņas intereses sekmēšana dabas izpētes darbībā 5-7 gadīgiem bērniem. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt izziņas intereses sekmēšanas iespējas dabas izpētes darbībā. Pētījuma teorētiskajā daļā analizēta izziņas būtība, dots 5-7 gadīgu bērnu izziņas intereses raksturojums, kā arī izzināta bērnu izziņas sekmēšana dabaszinību jomā. Pētījuma praktiskajā daļā pēc teorētiskas literatūras analīzēs izstrādāti bērnu novērošanas kritēriji, pēc kuriem veikts reālās situācijas pētījums, tad tiek veikta izmēģinājumdarbība - eksperimenti, pētījumi u.c. aktivitātes dabaszinību jomā. Pēc šīs praktiskās darbības tiek veikta bērnu atkārtotā vērošana un salīdzināti rezultāti. Darbā izvirzītā hipotēze: 5-7 gadīgu bērnu izziņas interešu sekmēšana dabas izpētes darbībā ir sekmīga, ja: bērnam tiek piedāvāta iespēja līdzdarboties praktiski, patstāvīgi vērot un eksperimentēt; bērns tiek atbalstīts visās izziņas aktivitātēs; bērniem tiek nodrošināta izziņas intereses attīstoša vide - apstiprinājās. Darba apjoms: 51 lpp., 5 tabulas, 15 attēli, 61 literatūras vienības.
dc.description.abstractAuthor of the Paper: Aļona Grīnberga Theme of the Research: promotion of cognitive interest in nature research activities for 5 – 7 years old children. Aim of the Research: to find out theoretically and research practically possibilities of promotion of cognitive research in nature research activities. Theoretical part of the research analyzes the essence of cognition, it describes the interest of cognition for 5 – 7 years old children, as well as the promotion of cognition of children in the field of nature sciences. In the practical part of the research, according to the analysis of theoretical literature, the criteria for the observation of children have been developed, after which the real situation research has been carried out, then a pilot activity is carried out - experiments, research, etc. in natural science activities. After practical activities re-observation of children has been carried out as well as comparison of the results. Hypothesis of the Paper: promoting the cognitive interest of 5-7 years old children in nature research is successful if: children are offered an opportunity to act practically, to observe and experiment independently; children are supported in all research activities; children are provided with a cognitive development environment. The Hypothesis of the Paper is conformed. The Paper consists of: 51 pages, 5 tabls, 15 illustrations, 61 literature items.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectizziņas intereses
dc.subjectdabaszinības
dc.subjectzinātkāre
dc.subjecteksperimenti
dc.titleIzziņas intereses sekmēšana dabas izpētes darbībā 5-7 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativePromotion of cognitive interest in nature research activities for 5-7 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record