Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorLiepiņa, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:33Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73736
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49541
dc.description.abstractDarba autors: Sanita Liepiņa. Bakalaura darba nosaukums: „Bērnu radošumu sekmējošs pedagoģiskais process sākumskolā”. Darba zinātniskais vadītājs: doc., Mg. art. Ilze Briška. Darba mērķis: Teorētiski pamatot un empīriski pētīt faktorus, kas ietekmē bērnu radošumu pedagoģiskajā procesā sākumskolā. Pētījuma jautājumi: 1.Kas ir radošums un kā tas izpaužas jaunākajā skolas vecumposmā? 2.Ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem var sekmēt radošuma attīstību? 3.Kādi ir skolās strādājošo pedagogu uzskati par radošuma attīstību izglītības iestādē? Darbā apkopota informācija par radošuma attīstību sākumskolā, skolotāju uzskatiem par radošumu un pedagoģiskās darbības stiliem. Pētījumā tika pielietota teorētiskā metode (literatūras analīze) un empīriskās metodes – skolotāju aptaujas un intervijas. Atslēgvārdi: radošums, sākumskola, pedagoģiskais process. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 3 nodaļām un 4 apakšnodaļām, tam ir 46 lapas, 4 tabulas, 1 attēls un 1 pielikums. Literatūras saraksts sastāv no 39 avotiem.
dc.description.abstractAuthor of the paper: Sanita Liepiņa. Title: “Promoting Children's Creativity Through Pedagogical Process in Elementary School”. The advisor of the paper: doc., Mg. art. Ilze Briška. Aim of the paper: Theoretically motivate and empirically research the factors what impact the children’s creativity in the pedagogical process in elementary school. Research questions: 1.What is creativity and how does it reveal in the youngest school age? 2.What pedagogical methods can promote the development of creativity? 3.What are the teachers’ views on the development of creativity in the school? The paper gathers information about the development of creativity in elementary school, teachers’ views on creativity and styles of pedagogical action. Methods of the research: theoretical – analysis of the literature, empirical – teacher surveys and interviews. Key words: creativity, elementary school, pedagogical process. Volume of qualification paper: paper consists of 3 chapters, 4 subchapters, it has 46 pages, 4 tables, 1 picture, 1 appendix and has references from 39 scientific sources.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectRadošums
dc.subjectpedagoģiskais
dc.subjectprocess
dc.subjectsākumskola
dc.titleBērnu radošumu sekmējošs pedagoģiskais process sākumskolā
dc.title.alternativePromoting Children's Creativity Through Pedagogical Process in Elementary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record