• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA “Bee Bite ” produktu izplatīšanas nodrošināšanas iespējas Latvijas tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-73754-Saksone_Elina_es17045.pdf (846.6Kb)
Author
Saksone, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
SIA “Bee Bite” ir Latvijā inovatīvs uzņēmums, kurš piedāvā iegādāties veselībai nepieciešamo bišu maizi košļājamo pastilu veidā. Lai uzņēmums savu produkciju izplatītu Latvijas tirgū, tam ir jāveic dažādas mārketinga aktivitātes, jo liela daļa cilvēku nezina par SIA “Bee Bite” produkciju. Bakalaura darba tēma: SIA “Bee Bite ” produktu izplatīšanas nodrošināšanas iespējas Latvijas tirgū Bakalaura darbā ir trīs daļas. Pirmajā daļā autore teorētiski aprakstīja produktu klasifikāciju un to izplatīšanas veidus, izmantojot latviešu un ārzemju autoru darbus. Otrajā daļā autore raksturoja biškopības nozari un uzņēmumu SIA “Bee Bite”. Trešajā daļā autore veica pētījumu par SIA “Bee Bite” produktu atpazīstamību un to izplatīšanu Latvijas tirgū, izstrādājot un aicinot Latvijas iedzīvotājus piedalīties pētījumā, aizpildot aptaujas anketu no 20 slēgtajiem jautājumiem. Bakalaura darbs sastāv no: 61 lpp., 37 attēliem, 1 tabulas, 64 izmantotiem literatūras avotiem un 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Biškopība, bišu maize, pastila, SIA “Bee Bite”, produkts
 
Bee Bite Ltd. is Latvian innovative company that offers bee bread for health in the form of chewable lozenges. Most people do not know about Bee Bite Ltd. production, therefore company have to do some marketing activities for to promote the distribution of their products in Latvian market. Bacheor work topic: Bee Bite Ltd. products promotion distribution facilities in Latvian market. Bacheor work contains three parts. In the first part, author of the work theoretically describes products classification and their distribution, using latvian and foreign authors’ works. In the second part are described beekeeping sector and Bee Bite Ltd. In the third part, the author conducted a study on the recognition of these products and distribution in Latvian market. For the study was developed a survey consisting of 20 questions. Latvian residents participated in the survey. Bacheor work consist of: 61 pages, 37 picturees, 1 table, 64 used sources of literature and 3 annexes. Keywords: beekeeping, bee bread, lozenges, Bee Bite Ltd., product
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49567
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV