Show simple item record

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorSaksone, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-17T02:01:38Z
dc.date.available2020-01-17T02:01:38Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73754
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49567
dc.description.abstractSIA “Bee Bite” ir Latvijā inovatīvs uzņēmums, kurš piedāvā iegādāties veselībai nepieciešamo bišu maizi košļājamo pastilu veidā. Lai uzņēmums savu produkciju izplatītu Latvijas tirgū, tam ir jāveic dažādas mārketinga aktivitātes, jo liela daļa cilvēku nezina par SIA “Bee Bite” produkciju. Bakalaura darba tēma: SIA “Bee Bite ” produktu izplatīšanas nodrošināšanas iespējas Latvijas tirgū Bakalaura darbā ir trīs daļas. Pirmajā daļā autore teorētiski aprakstīja produktu klasifikāciju un to izplatīšanas veidus, izmantojot latviešu un ārzemju autoru darbus. Otrajā daļā autore raksturoja biškopības nozari un uzņēmumu SIA “Bee Bite”. Trešajā daļā autore veica pētījumu par SIA “Bee Bite” produktu atpazīstamību un to izplatīšanu Latvijas tirgū, izstrādājot un aicinot Latvijas iedzīvotājus piedalīties pētījumā, aizpildot aptaujas anketu no 20 slēgtajiem jautājumiem. Bakalaura darbs sastāv no: 61 lpp., 37 attēliem, 1 tabulas, 64 izmantotiem literatūras avotiem un 3 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Biškopība, bišu maize, pastila, SIA “Bee Bite”, produkts
dc.description.abstractBee Bite Ltd. is Latvian innovative company that offers bee bread for health in the form of chewable lozenges. Most people do not know about Bee Bite Ltd. production, therefore company have to do some marketing activities for to promote the distribution of their products in Latvian market. Bacheor work topic: Bee Bite Ltd. products promotion distribution facilities in Latvian market. Bacheor work contains three parts. In the first part, author of the work theoretically describes products classification and their distribution, using latvian and foreign authors’ works. In the second part are described beekeeping sector and Bee Bite Ltd. In the third part, the author conducted a study on the recognition of these products and distribution in Latvian market. For the study was developed a survey consisting of 20 questions. Latvian residents participated in the survey. Bacheor work consist of: 61 pages, 37 picturees, 1 table, 64 used sources of literature and 3 annexes. Keywords: beekeeping, bee bread, lozenges, Bee Bite Ltd., product
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUzņēmējdarbības vadība
dc.subjectBiškopība
dc.subjectBišu maize
dc.subjectPastila
dc.subjectSIA "Bee Bite"
dc.subjectProdukts
dc.titleSIA “Bee Bite ” produktu izplatīšanas nodrošināšanas iespējas Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeBee Bite Ltd. products distribution opportunities in the Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record