• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Novatours".

Thumbnail
View/Open
303-74060-Sotnieks_Kristaps_ks14092.pdf (2.514Mb)
Author
Sotnieks, Kristaps
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Mērķis - pamatojoties uz mārketinga komunikāciju izpētes teorētiskām atziņām, to īpatnībām tūrisma jomā, kā arī aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju īstenošanu uzņēmumā “Novatours”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Mērķa sasniegšanai, tika izvirzīti vairāki uzdevumi - vispārējās un speciālās literatūras izpēte par mārketinga komunikācijām, sniegt esošo mārketinga komunikāciju novērtējumu uzņēmumā “Novatours”, izstrādāt aptaujas anketu ar mērķi novērtēt esošās mārketinga komunikācijas un apkopot tās rezultātus, darba beigās izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Darba ietvaros izmantotas tādas pētīšanas metodes, kā - literatūras referatīvā analīze, anketēšana, aprakstošā metode, datu salīdzināšana un vērtēšana.
 
The aim of the research is to investigate the implementation of marketing communications in company “Novatours” basing on theoretical research of marketing communication and their particularities in tourism field as well as on survey results, to discover improvable issues and propose measures to improve the marketing communications. In order to achieve the set goal, the author has set the following tasks – research of general and special literature in marketing communications, assessment of current marketing communications in company “Novatours”, elaboration of questionnaire to assess the current situation regarding marketing communication and summarize the results aimed to make conclusions and elaborate proposals. The methodology of the research includes such methods as the analysis of relevant literature, questionnaire, descriptive method and data comparing and assessment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49699
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV