Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorSotnieks, Kristaps
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-31T02:01:54Z
dc.date.available2020-01-31T02:01:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74060
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49699
dc.description.abstractMērķis - pamatojoties uz mārketinga komunikāciju izpētes teorētiskām atziņām, to īpatnībām tūrisma jomā, kā arī aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju īstenošanu uzņēmumā “Novatours”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Mērķa sasniegšanai, tika izvirzīti vairāki uzdevumi - vispārējās un speciālās literatūras izpēte par mārketinga komunikācijām, sniegt esošo mārketinga komunikāciju novērtējumu uzņēmumā “Novatours”, izstrādāt aptaujas anketu ar mērķi novērtēt esošās mārketinga komunikācijas un apkopot tās rezultātus, darba beigās izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Darba ietvaros izmantotas tādas pētīšanas metodes, kā - literatūras referatīvā analīze, anketēšana, aprakstošā metode, datu salīdzināšana un vērtēšana.
dc.description.abstractThe aim of the research is to investigate the implementation of marketing communications in company “Novatours” basing on theoretical research of marketing communication and their particularities in tourism field as well as on survey results, to discover improvable issues and propose measures to improve the marketing communications. In order to achieve the set goal, the author has set the following tasks – research of general and special literature in marketing communications, assessment of current marketing communications in company “Novatours”, elaboration of questionnaire to assess the current situation regarding marketing communication and summarize the results aimed to make conclusions and elaborate proposals. The methodology of the research includes such methods as the analysis of relevant literature, questionnaire, descriptive method and data comparing and assessment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectreklāma
dc.subjectproduct promotion
dc.subjectprodukts
dc.subjectrealizācija
dc.subjectveicināšana
dc.titleMārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Novatours".
dc.title.alternativeImprovement possibilities of marketing communications in company "Novatours".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record