Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorStrautiņa, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:02:00Z
dc.date.available2020-02-01T02:02:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74176
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49724
dc.description.abstractBakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par digitālajām inovācijām un to, kā šis saturs ir veicinājis auditorijas izpratni par digitālajām inovācijām un iedrošinājis tās lietot. Pētījuma pirmo daļu veido teorētiskās atziņas par mārketinga komunikāciju, pārdošanu digitālajā laikmetā, sociālo mediju un sociālo tīklu pielietojumu mārketinga komunikācijā. Pētījuma empīrisko datu iegūšanai izmantota kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija un aptauja. Pētīts bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram saturs laika posmā no 2018. gada novembra līdz 2019. gada novembrim, veikta intervija ar bankas komunikācijas pārstāvjiem un veikta 181 respondenta anketēšana. Pētījuma rezultāti liecina, ka liela loma komunikācijā un auditorijas izpratnes veicināšanā ir Facebook publicētajam saturam. Atslēgas vārdi: banka “Citadele”, Facebook, Twitter, Instagram, sociālie tīkli.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s paper Analysis of Citadele Bank communication on Facebook, Twitter and Instagram social networking profiles (2018 – 2019) is to research bank’s marketing communication on social networking channeles, focusing on content about digital innovations and how the content has raised awareness about digital innovations and encouraged audience to use them. Theoretical part is based on insights about marketing communication, social media and social networking channels. Empirical data is obtained by using content analysis to analyze content on bank’s social networking channels, semi-structured interview to interview bank’s communication representatives and survey with 181 respondents. The results prove that contetn published on Facebook has an important role on reaching target audience and encourage them to learn more and use digital products. Keywords: Citadele Bank, Facebook, Twitter, Instagram, social networking channels.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectbanka “Citadele”
dc.subjectFacebook
dc.subjectTwitter
dc.subjectInstagram
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleBankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
dc.title.alternativeAnalysis of Citadele Bank communication on Facebook, Twitter and Instagram social networking profiles (2018 - 2019)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record