Digitālā mārketinga komunikācija: A/S “Drogas” un SIA “Douglas” piemēri
Autor
Zaskauska, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija: A/S “Drogas” un SIA “Douglas” piemēri”. Darba mērķis ir noteikt, cik lielā mēra sociālo mediju komunikācija starp uzņēmumu un klientu ietekmē auditorijas viedokli, cik svarīga mūsdienās ir komunikācija sociālajos medijos, kā arī kāds saturs piesaista lielāko uzmanību. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmā daļa balstās uz teoriju par mārketingu un sociālajiem medijiem un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos. Otrajā daļā aprakstītas metodes, kas tiks izmantotas darba tapšanas procesā- kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un intervija. Trešajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti un izvirzīti priekšlikumi. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketings, komunikācija, “Drogas”, “Douglas”, Instagram, Facebook. The topic of the Thesis is “Digital marketing communication: “Drogas” and “Douglas” examples”. The aim of the Thesis is to research if and how social media marketing affects customers, how important is social media communication nowadays and to find out what kind of content is most effective. Thesis consists of three parts. The first part includes theory about marketing, social media and social media marketing. Second part describes research methods that are going to be used in Thesis: qualitative content analysis, surveys and interview. The research part consists of content analysis of “Drogas” and “Douglas” social media communication, surveys from social media users about social media usage and content and interviews with “Drogas” and “Douglas” social marketing communication experts. Keywords: social media, marketing, communication, “Drogas”, “Douglas”, Instagram, Facebook.