Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vita
dc.contributor.authorGaigala, Dārta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-04T02:01:48Z
dc.date.available2020-02-04T02:01:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49783
dc.description.abstractBakalaura darba “Ikmēneša sieviešu dzīvesstila žurnālu satura atbilstība jauniešu (18-25 gadi) gaidām un vajadzībām: žurnālu “Ok!”, “Santa” un “Lilit” piemēri” pētījuma mērķis ir noskaidrot sieviešu vecumā no 18 līdz 25 gadiem gaidas un vajadzības, uzsvaru liekot tieši uz Latvijas sieviešu dzīvesstila žurnālu saturu. Darba teorētiskā daļa balstās literatūrā par mediju auditoriju, auditorijas lietojumu un apmierinājumu, jauniešu paaudzes raksturojumu, žurnāliem un sieviešu žurnālu tirgu Latvijā. Pētījumam nepieciešamā informācija tiks iegūta, izmantojot interneta aptauju, daļēji strukturēto interviju un fokusa grupu. Pētīju rezultāti ļauj secināt, ka sieviešu ikmēneša dzīvesstila žurnālu saturs daļēji apmierina jauniešu gaidas un vajadzības. Jauniešu auditorija ir pārliecināta, ka saturs nav piemērots viņu vecuma grupai, kā arī tas ir veicina konkrētu stereotipu kultivēšanu un pilnvērtīgi nenodrošina viņiem nepieciešamu informāciju.
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis “Women’s monthly lifestyle magazines content adequacy to youngsters (18- 25 years) needs and expectations: examples of “Ok!”, “Santa” and “Lilit"” is to determine the expectations and needs of young women in the age of 18 to 25 with emphasis on the content of Latvian women’s lifestyle magazines. The theoretical part of the bachelor thesis is based on literature of media on audience, audience usage and satisfaction, profile description of young generation, magazines and women’s lifestyle magazines market in Latvia. The necessary information for the study will be collected by conducting an online survey, semi-structured interviews and a focus group. The results of the study suggest that the content of women's monthly lifestyle magazines partially meets young people's expectations and needs. Young audience is convinced that the content is not suitable for their age group. Furthermore, they believe that it generates the cultivation of specific stereotypes and inadequately provides them with useful information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectžurnāli
dc.subjectsievietes
dc.subjectjaunieši
dc.subjectauditorija
dc.subjectgaidas
dc.titleIkmēneša sieviešu dzīvesstila žurnālu satura atbilstība jauniešu (18-25 gadi) gaidām un vajadzībām: žurnālu “Ok!”, “Santa” un “Lilit” piemēri
dc.title.alternativeWomen’s monthly lifestyle magazines content adequacy to youngsters (18- 25 years) needs and expectations: examples of “Ok!”, “Santa” and “Lilit"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record