Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorMoroza, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:02Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73784
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49876
dc.description.abstractDarba nosaukums: Senorās attīstības veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās rotaļas. Darba autore: Oksana Moroza. Darba vadītāj: Ineta Aizporiete. Darba saturs: 68 lpp., pielikumi 10 lpp., 7 tabulas, 15 attēli, analizēti 50 literatūras avoti Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt sensoro spēju attīstību 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz J. A. Komenska, Ļ. S. Vigotska, F. Frēbeļa, L. Vengera, V. Jonīte, M. Montessori, M. Štāla, E. Tihejevas, N. Poddjakovas, B. Avanesovas, un citu darbiem, atziņām un izteikumiem, kas tika ņemti vērā praktiskajā daļā. Pētījuma praktiskajā daļā tika izmantotas pētījumu metodes: literatūras analīze, novērošana, aptauja. Balstoties uz pētījuma rādītājiem, bija izdarīts secinājums par to, kad izmantojat didaktiskās rotaļas 3 – 4 gadus veciem bērniem veicinās sensoras attīstības, kuri piedalījās pētījumā. Atslēgas vārdi: sensorā attīstība, 3 – 4 gadus veci bērni, didaktiskās rotaļas.
dc.description.abstractThe name of the work: Using didactic games and toys for 3 – 4 years olds children results in sensory development. The author: Oksana Moroza. Scientific Supervisor: Ineta Aizporiete. Content of Research: 68 pages, 10 pages, 7 tables, 15 graphs, analyzed 50 sources of literature. Target of the Research: theoretically and practically to learn about the sensory development for 3 – 4 years old children. The theoretical part of the researsh is based on J. A. Komensky, L. S. Vigotsky, F. Frebel, L. Wenger, M. Motessori, V. Ionite, B. Avanesova and works that were taken into account in the practical part. The practice part of study were used methods: analysis of literature, observation, survey. Based on the findings of the study, it was concluded that sensory development in children, will the use of didactic toys in children aged 3 to 4 promote sensor development, who participated in the observation. Keywords: sensory development, 3 – 4 years old children, didactic games and toys.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsensorā attīstība
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectdidaktiskas
dc.subjectrotaļas
dc.titleSensorās attīstības veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās rotaļas
dc.title.alternativeUsing didactic games and toys for 3 – 4 years olds children results in sensory development
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record