Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorBauze, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:12Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73830
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49891
dc.description.abstractAgneses Bauzes kvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir “Stāstīt prasmes veicināšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Pētījuma mērķis ir izpētīt metodes stāstīt prasmes veicināšanai 4-5 gadus veciem bērniem. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīta literatūra par runas, valodas un stāstīt prasmes priekšnosacījumiem. Otrajā nodaļā tiek pētīta 4-5 gadus vecu bērnu vecuma īpatnības un pirmsskolas izglītības mācību satura programmas prasības attiecībā uz stāstīt prasmi. Trešajā nodaļā balstoties uz abu iepriekšējo nodaļu secinājumiem, kā arī teorētisko literatūru, tiek analizētas metodes stāstīt prasmes veicināšanai ar rotaļām. Ceturtajā nodaļā tiek aprakstīta pedagoģiskā procesa pētīšanas metodoloģija, tiek aprakstītas metodes, ar kuru palīdzību uzlabot bērnu stāstīt prasmi un veikts sākuma un beigu novērojums, lai noteiktu bērnu stāstīt prasmes uzlabojumu līmeni. Darba saturs ir 55 lappuses, 3 attēls, 3 tabulas, 2 pielikums. Atslēgas vārdi: stāstīt prasme, 4-5 gadus vecu bērnu attīstība, pirkstiņrotaļas, skaitāmpanti, sižeta-lomu rotaļas, empīrisks pētījums.
dc.description.abstractAgneses Bauzes theme of the qualification paper in pre-school pedagogy is “Telling Skills promotion to 4-5 Year Olds in Preschool”. The aim of the study is to investigate methods of storytelling promotion in children aged 4-5 years. The first section of the paper explores the literature on prerequisites for speaking, language and telling skills. The second section explores the age specificities of 4-5 year olds and the storytelling requirements of the pre-school curriculum. The third chapter, based on the conclusions of both previous chapters, as well as theoretical literature, analyzes methods of narrative promotion through play. The fourth chapter explores the methodology of researching the last-person process, describes the methods used to help improve the child's storytelling skills, and introduces a start and end observation to determine the level of improvement in the child's storytelling. Work consists of: 55 pages, 3 figure, 3 tables, 2 appendix. Keywords: storytelling skills, 4-5 year old children development, finger games, numerals, story-role play, empirical research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectstāstīt prasme
dc.subject4-5 gadus vecu bērnu attīstība
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectskaitāmpanti
dc.subjectsižeta-lomu rotaļas
dc.titleStāstīt prasmes veicināšana 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeTelling Skills promotion to 4-5 Year Olds in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record