Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorŠahoviča, Žanna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:16Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73844
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49899
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: Mācību vides organizācija bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanai 1,5 – 3 gadu veciem bērniem. Pētījuma mērķis: pētīt, kā organizēt mācību vidi pirmsskolā pašapkalpošanās prasmju sekmēšanai 1,5-3 gadus veciem bērniem. Kvalifikācijas darba apjoms: 55 lapas un tajā ir 7 attēli, 7 tabulas, izmantoti 40 literatūras avoti, pievienoti 4 pielikumi. Darbs sastāv no trim nodaļām - pirmajā un otrajā nodaļā tika analizēta literatūra par pašapkalpošanās prasmju attīstību, metodem un mācību vidi organizēšanu. Trešajā nodaļā ir veikta pedagoģiska novērošana par pašapkalpošanas prasmju attīstību 1,5 – 3 gadus veciem bērniem un raksturots pedagoģiskais process, kas vērsts uz pašapkalpošanas prasmju veidošanu. Pētījuma rezultāti ļauj apstiprināt hipotēzi - jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmes sekmīgāk veidojas, ja pedagogs izmanto pedagoģiskos līdzekļus un paņēmienus atbilstoši bērnu vecumam un ja pedagogs organizē attīstošu vidi, kas veicina bērna patstāvību. Atslēgas vārdi: pasapkalpošanas prasmes, pirmsskolas izglītība, mācību vide, pātstāvība, jaunākais pirmsskolas vecums.
dc.description.abstractQualification work theme: Organization of the environment for the self-service skills for children aged 1,5 - 3 years. The goal of research: to research how to organize the preschool learning environment for self-care skills development for 1,5-3 year olds. The work consists of 55 pages and contains 7 pictures, 7 tables, 40 literature sources are analyzed, 4 applications. The qualification work consists of three chapters - on the first two parts and author summarized available theoretical analyzed literature about the development of self-care skills, methods and organization of learning environment. On the third part, author carried out observation about 1,5-3 years old children’s self care developmet and characterised pedagogical process that is directed to the self-care skilss promoting. Results of observation confirm the hypothesis - if teacher uses pedagogical resources and teehniques according to the age of the children and organise developing learning environmet that promote children’s self-support, then newest preschool children’s self care skills develops succesfully. Keywords: self-care skills, preschool education, learning environment, standing, newest early preschool age group.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpasapkalpošanas prasmes
dc.subjectpirmsskolas izglītība
dc.subjectmācību vide
dc.subjectpātstāvība
dc.subjectjaunākais pirmsskolas vecums
dc.titleMācību vides organizācija organizācija bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanai 1,5 – 3 gadu veciem bērniem
dc.title.alternativeOrganization of the environment for the self-service skills for children aged 1.5 - 3 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record