Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorSidorkina, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:34Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74008
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49931
dc.description.abstractDarba nosaukums: 3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas. Darba autore: Irina Sidorkina Darba vadītāja: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina Darbā tika pētīta sākumskolas skolēnu rakstīšanas traucējumu korekcijas procesa uzlabošana. Darbā ir apkopota informācija par disorfogrāfijas izpēti un korekcijas metodēm, paņēmieniem rakstītprasmes uzlabošanai sākumskolas skolēniem ar rakstīšanas traucējumiem. Pētījuma mērķis: apsvērt didaktiskās iespējas rakstīšanas prasmes uzlabošanai sākumskolas skolēniem ar rakstīšanas traucējumiem. Pētījuma metodes: 1)literatūras analīze; 2)eksperimentālā metode, pedagoģiskā novērošana; 3)datu kvalitatīva analīze; 4)kvantitatīvās apstrādes metode, matemātiskās statistikas metode. Diplomdarba apjoms 85 lpp., no ievada, trim nodaļām ar apakšnodaļām, pētījuma, nobeiguma, 51 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienībām, 15 pielikumiem, 44 attēliem un 2 tabulām. Atslēgas vārdi: rakstīšanas traucējumi, disgrāfija, disorfogrāfija, sākumskolas skolēni, rakstītprasme.
dc.description.abstractTitle: Didactic Opportunities for Improving Writing Skills for Primary School Pupils with writing violation. Author: Irina Sidorkina Supervisor: Dr. paed., prof. Margarita Gavriļina The paper investigated the improvement of writing violationcorrection process in primary school pupils. The paper summarizes information on dysphagography research and correction techniques, and ways to improve literacy in primary school students with writing violation. The research problem: Improving the correction process of writing violation in primary school students. Aim of the study: Consider didactic options for improving writing skills in primary school students with writing violation. Research methodology: 1)analysis of specialized literature; 2)experimental method, pedagogical observation; 3)qualitative data analysis; 4)method of quantitative processing, method of mathematical statistics. The thesis consists of 85 pages, introduction, 3 parts, reseach, conclusion, 51 literary sources, 15 applications, images and 2 tables. Keywords: writing violation, dysgraphia, disorphography, elementary school students, literacy 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrakstīšanas
dc.subjecttraucējumi
dc.subjectdisgrāfija
dc.subjectdisorfogrāfija
dc.subjectsākumskola
dc.title3. klases skolēnu rakstītprasmju pilnveides didaktikas iespējas
dc.title.alternativeOpportunities for Improving Writing Skills for Primary School Pupils with writing violation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record