Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorSaidāne, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:35Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74010
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49932
dc.description.abstractDiplomdarba “Vizuālizācijas skolēna saziņas kompetences attistības sekmēšana ” mērķis ir pārbaudīt un izstrādāt jauno metodiku piemērotu lai apgūt jaunu materiālu, iemācīt jaunus vārdus svešvalodā. Pētījuma aktualitāti nosaka vizualizācijas integrēšanu svešvalodas apgušana mācību procesā un ļaut risināt daudzus pedagoģiskus uzdevumus, kas saistīti ar bērna intelektuālās, mākslinieciskās un estētiskas izglītības veidošanos.
dc.description.abstractThe purpose of the work" Visualization method as educational acquirement in a foreign language " is to test and develop a new methodology that can be used to teach and learn new information and words in a foreign language. The relevance of reseach due to the integration of visualization in the educational process of a foreign language learning. That can solve a number of pedagogical tasks based on the formation of children's artistic aestethic and intelectual education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectattistība - development
dc.subjectviualizācija -
dc.subjectsvešvaloda - foreign language
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectpromotion
dc.titleVizualizācijas skolēna saziņas kompetences attistības sekmēšana
dc.title.alternativeVisualization method as educational acquirement in a foreign language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record