Search
Now showing items 1-8 of 8
Virālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” ...
Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Raiņa un Aspazijas gada identitātes konstruēšana Latvijas teātru reklāmās” tēma ir Raiņa un Aspazijas gada identitātes tendenču pētījums, izmantojot Latvijas lielāko teātru iestudējumu reklāmu starpniecību. ...
Latvijas Nacionālo Bruņoto spēku 2015. gada rekrutēšanas kampaņu simboliskā vēstījuma uztvere
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba nosaukums ir “Latvijas Nacionālo Bruņoto spēku 2015. gada rekrutēšanas kampaņu simboliskā vēstījuma uztvere”. Kopš 2006. gada Latvijā vairs nepastāv obligātais militārais dienests, tāpēc rekrutēšanas kampaņa ...
Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme" mērķis ir noskaidrot, kāda ir auditorijas attieksme, kā tās tiek vērtētas, kā arī vai tās ir efektīvas. Teorētiskajā ...
Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba “Nakts izpārdošanas kampaņas ietekme uz patērētāju attieksmi un uzvedību” mērķis ir noskaidrot patērētāju attieksmi un izpētīt uzvedības maiņu pret šādām izpārdošanām. Kā arī uzzināt, kādu iemeslu dēļ ...
Reklāmas projekti žurnālā "Ieva": auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba autore bakalaura darbu ir izvēlējusies rakstīt par tēmu „Reklāmas projekti žurnālā „Ieva”: auditorijas un reklāmdevēju viedokļu analīze”. Šī brīža aktualitāte, kas novērojama reklāmas tirgū ir nestandarta reklāma jeb ...
Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sporta deju festivāla “Baltic Grand Prix” mārketinga komunikācija 24 gadu garumā”. Pētījuma problēma ir “Baltic Grand Prix rīkotāja nepietiekami efektīvā mārketinga komunikācijas izmantošana. ...