Search
Now showing items 1-10 of 26
Bankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par ...
Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. ...
Zīmolu "Butterfly" un "Klerr.lv" mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Zīmolu “Butterfly” un “Klerr.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt, kā zīmoli “Butterfly” un “Klerr.lv” izmanto “Instagram” platformu mārketinga ...
Sociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba „Sociālo tīklu un influenceru loma COVID-19 vīrusa krīzes apstākļos: lietotāju vērtējumi” mērķis ir noskaidrot, kāda ir sociālo tīklu un influenceru ietekme uz auditoriju COVID-19 vīrusa krīzes situācijas ...
Koncertzāļu "Latvija" un "Gors" mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Koncertzāļu “Latvija” un “Gors” mārketinga komunikācijas analīze”. Darbā ir izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi: Kādus komunikācijas instrumentus izmantot, lai sasniegtu koncertzāles “Latvija” ...
Sociālo mediju lietošanas paradumi un vajadzības basketbolistu vidē Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir analizēt Latvijas basketbolistu aktivitāti sociālajos tīklos, noskaidrojot lietošanas paradumus un vajadzības, ko tie apmierina, kā arī to, vai sociālos tīklus vairāk izmanto personiskai saziņai ...
Mobings un naida runa sociālajos tīklos: lietotāju un ekspertu vērtējumi
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Mobings un naida runa sociālajos tīklos: lietotāju un ekspertu vērtējumi” mērķis ir noskaidrot cilvēku attieksmi un pieredzi saistībā ar drošību internetā, kā arī iegūt speciālistu viedokli. Teorētiskajā ...
Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba Influenceru loma airBaltic mārketinga kampaņās mērķis ir izpētīt influenceru iesaisti mārketinga kampaņās, kā influenceri veido saturu kopā ar “airBaltic” un sadarbības ietvaros, kā arī vispār ieskatīties ...
Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook: Skaistumkopšanas nozares gadījums
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir Biznesa interešu pārstāvība Covid-19 apstākļos sociālajā tīklā Facebook : Skaistumkopšanas nozares gadījums. Darba mērķis ir izpētīt biedrību, Latvijas Skaistumkopšanas speciālistu un Latvijas ...
Kibermobings pandēmijas laikā un tā ietekme uz jauniešiem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Kibermobings pandēmijas laikā un ta ietekme uz jauniešiem” mērķis ir uzzināt, vai kibermobings ir palielinājies pandēmijas laikā, kā tas ir mainījies un kā šis periods ietekmē jauniešus. Teorētiskajā daļā ...